Just Relax: Café
-
Beetje laat, maar beste wensen voor 2020, JR.
-
Normaal gesproken kan je het de hele maand januari doen heb ik eens gehoord. Bedankt en hetzelfde uiteraard!
-
@M-A-N-O-_NL said in Just Relax: Café:
@Furrax_NL said in Just Relax: Café:
Lieg niet.
ik?
-
@M-A-N-O-_NL said in Just Relax: Café:
Lieg niet.
ik?
ja of nee?
-
Je mag zelf kiezen!
-
@Furrax_NL ja dus!
-
Doet er maar één van jullie mee aan het NK?
-
Heb geen flauw idee.
-
@L-R-van-kessel_NL ja ik.
-
*¨ Ruud heeft stiekem hier gekeken
-
Stiekem je bans ontlopen was leuk.
-
-
Ik herinner mij ooit toen ik in het SKHF-café aan het posten was dat een moderator zei 'Huh jij hebt ban' Blijkbaar had ik een ban maar was er een bug opgetreden dat ik alsnog kon posten met een ban. Ondanks dat die mod zei maak dat je wegkomt bleef ik gewoon verder posten. Ik wil gerust BC betalen dat die tijden terugkomen. Lekker rel schoppen en discussiëren uren aan een stuk met je belagers.
-
@Furrax_NL Sjan, de eeuwige rebel op OSM
-
Er waren heus ergere managers destijds maar ik kan je begrijpen.
-
Ik herinner mij ooit toen ik in het SKHF-café aan het posten was dat een moderator zei 'Huh jij hebt ban' Blijkbaar had ik een ban maar was er een bug opgetreden dat ik alsnog kon posten met een ban. Ondanks dat die mod zei maak dat je wegkomt bleef ik gewoon verder posten. Ik wil gerust BC betalen dat die tijden terugkomen. Lekker rel schoppen en discussiëren uren aan een stuk met je belagers.
Kan toch alleen maar bij jou gebeuren hé
-
Veel meegemaakt. Vaak genoeg gestraft geweest door de moderators/judges. Heb nog wel een leuk verhaaltje. Vond het wel toen hilarisch. Echter heb ik toen geluk gehad.
-
Veel meegemaakt. Vaak genoeg gestraft geweest door de moderators/judges. Heb nog wel een leuk verhaaltje. Vond het wel toen hilarisch. Echter heb ik toen geluk gehad.
Als je wil, dan wil ik ook nog eens testen of het een 2e keer zou lukken als ik je nu ban
-
Misbruik maken van je tools is not done.
-
@wooper_NL said in Just Relax: Café:
Als je wil, dan wil ik ook nog eens testen of het een 2e keer zou lukken als ik je nu ban
50 dagen alsjeblieft