Zoekt crew / nieuwe leden
-
NFSC is op zoek naar gemotiveerde nieuwe leden! Zelf bestaan we uit een volwassen aangename bende die allemaal enorm van voetbal houden.
We zijn vooral op zoek naar iemand die graag zo veel mogelijk aan de duels wilt deelnemen. We prefereren ook meer iemand die al wat ervaring heeft in de duels dan iemand die er nog helemaal in moet rollen. Verder zijn ranking en andere ervaringen geen grote must maar hechten we meer waarde aan een aangenaam en loyaal persoon.
Als crew hebben we actieve WhatsApp groep in de aanbieding. Daarnaast beschikken we over een groep met een enorme ervaring met duels op hoog niveau en later kan je je verwachten aan een eventuele deelname aan de crewcup en aan de andere grote toernooien op crewgebied.
Interesse? Stuur dan een PM naar Glenn (Doodskoppen) of Herman (Zuuk United)
-
Super OSM All Stars crew zoekt leden!!
Let op: de crew zit op de World versie!Wij zoeken leden die veel over hebben voor de crew. Ten eerste doe je mee aan duels(Verplicht!).
Daarnaast zijn er op OFM heel veel toernooien, wij willen daar in Allemaal aan deelnemen, je moet er dus voor klaar staan om in die toernooien te spellen.
Om te Communiceren zullen wij discord gebruiken.
Interesse? PM mij!
PS: voor de diegenen die het niet weten, je hebt een OSM account nodig via en.onlinescocermanager.com
-
@Yassin-Mansousri_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Super OSM All Stars crew zoekt leden!!
Let op: de crew zit op de World versie!Wij zoeken leden die veel over hebben voor de crew. Ten eerste doe je mee aan duels(Verplicht!).
Daarnaast zijn er op OFM heel veel toernooien, wij willen daar in Allemaal aan deelnemen, je moet er dus voor klaar staan om in die toernooien te spelen.
Om te Communiceren zullen wij discord gebruiken.
Interesse? PM mij!
PS: voor de diegenen die het niet weten, je hebt een OSM account nodig via en.onlinescocermanager.com
We zoeken nog naar leden!
-
@Yassin-Mansousri_NL
Je hebt er nu 20 , dan kan je wel even vooruit. -
@Pondboy_NL klopt, die kwamen er zomaar in, maar wat het is:
Ik kan niet eens met hun communiceren wat ik wel wil.
Heb liever Nederlands sprekende spelers waar ik wel kan communiceren. Gaat een stuk makkelijker. -
@Yassin-Mansousri_NL Moet je niet daar zijn dan.
-
Hallo ik ben Jayvey en ik zoek een crew die mij zou willen helpen om een betere manager te worden.
-
Rise Up is op zoek naar nieuwe leden!
Wij zijn een jonge, ambitieuze crew met de doelstelling om ons volgend jaar vast te nestelen in de top 100. We bestaan sinds 1 november, maar zijn nu al gepromoveerd naar de Prof Divisie. Rise Up is nog op zoek naar 3 à 4 ervaren en fanatieke leden.Waar staan wij voor?
→ Gezelligheid boven alles
→ Democratische crew
→ Actieve crew: wij spelen 3 crewbattles tegelijk en bieden de mogelijkheid om de crew cup en binnenkort crewcompetitie te spelen.Wat verwachten wij van jou?
→ Voldoende manager- en crewervaring;
→ Meedoen op de Discord crewchat;
→ Loyaliteit en betrouwbaarheid;
→ Zo nu en dan deelnemen aan een crewbattle.Is deze jonge crew iets voor jou?
Bekijk dan onze crewpagina en neem contact op met één van de beheerders. -
This post is deleted!
-
Worldwide Soccer Manager zoekt leden!
Onze crew Worldwide Soccer manager is op zoek naar nieuwe leden. Wij zijn een beginnende crew met op dit moment 8 leden, allen spreken Nederlands. We hebben tot nu toe 3 duels gespeeld en elke hiervan gewonnen. Het is ons doel om uiteindelijk bij de top te horen, maar het draait voornamelijk om plezier hebben met enthousiaste mensen.
Wat wij je als crew kunnen bieden:
-Een gezellige sfeer
-Een crew die beschikt over een goed georganiseerde discord server
-wekelijks minimaal 1 duel.
-Wij verwelkomen alle managers, de hoeveelheid ervaring maakt niet uitWat wij als crew van je verwachten:
-Je joint de discord server
-Je bent regelmatig online
-Je beslist zelf of je meedoet aan de duels, indien je besluit mee te doen ben je actief
-Je houdt het gezellig en let op je taalgebruik in de discord server.Bij interesse kun je de discord server joinen via onderstaande link of mij een pm sturen.
Hopelijk tot snel!Link naar de discord server: https://discord.gg/eGkSFzC
-
Offside zoekt leden!!!
We is op zoek naar nieuwe leden. Wij zijn een beginnende crew met het doel om in de top te horen!
Wat kan je verwachten in de crew:
Actieve crew
Zoveel mogelijk duels spelen(meedoen dus!)
Af en toe crewcompetities.
Meedoen aan crewevenementen(Op forum)
Communiceren via Discord.Interesse? PM mij!
-
Ik zoek geen nieuwe leden voor mijn crew maar ik heb er in de aanbieding.
Groetjes.
-
Toch maar een dringend lid gezocht!
-
@Yassin-Mansousri_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Offside zoekt leden!!!
Wij is op zoek naar nieuwe leden. Wij zijn een beginnende crew met het doel om in de top te horen!
Wat kan je verwachten in de crew:
Actieve crew
Zoveel mogelijk duels spelen
Af en toe crewcompetities.
Meedoen aan crewevenementen
Communiceren via Discord.Interesse? PM mij!
-
@Yassin-Mansousri_NL Geen volk zo te zien. Crews opstarten de dag van vandaag is niet meer interessant.
-
@Furrax_NL Komt goed!
-
Al de ganse legacy crewranglijst afgezocht en die Divisies ook. Ik zoek godverdomme leden voor mijn crew. Wat een kutzooi. Ben er klaar mee.
-
@Furrax_NL Moeilijk he soms/vaak.
berichtie sturen en niks terug krijgen...
-
Ja. Verbannen dat soort mensen.
-
Nike ELC zoekt 1 nieuw lid.
Vereisten:
Dagelijks online
Je neemt deel aan duels
Ervaring vereistWat bieden wij je:
Wij zijn een crew van 4 vrienden/collega's waarvan de 5e onlangs gestopt is dus je speelt aansluitend duels, we zijn allemaal ervaren en staan ondertussen 45e in de ranglijst (duels). Onze stats op dit moment: 38 wins, 1 draw, 3 losses dus we spelen wel om te winnen, ik verwacht geen topprestaties en nu en dan verliezen is geen ramp zolang je over de nodige kennis/vaardigheden beschikt.