Zoekt crew / nieuwe leden
-
@Furrax_NL Definitief?
-
@Furrax_NL
godver Gianni, zit ik hier met een volle inbox opgescheept!
Just Relax haalt minstens de 15jaar!
-
Het leven als crewbeheerder...
-
OSM World
Ik ben op zoek naar managers die OSM world spelen en zich graag bij onze crew "The Undesirable Cobras" willen voegen, duels/crewbattles zijn verplicht en enige ervaring is een vereiste (niet op zoek naar beginners).
Bij interesse -> pm
-
Crew Park the Lambo zoekt nog actieve leden die mee willen doen aan de crew duels zodat we kunnen stijgen naar hogere divisies.
Park the Lambo is recent opgericht, heeft al 539 medailles gewonnen met 1 crew duel, maar bevindt zich nog in de laagste divisie.
Iedereen welkom!!! (Op voorwaarde dat er meegedaan wordt met de crew duels)
-
Fc Spoj zoekt leden om meer duels te kunnen spelen/winnen. Wij zitten nog met een beperkte groep(10) maar willen goede managers zeker een kans geven om mee te groeien naar hogere crew divisies. Stuur een pm naar coppejanske
-
Hallo mede-managers,
Sinds een paar dagen mag ik officiëel een crew joinen en daar heb ik zelf wel oren naar. Nu weet ik niet echt bij welke crews ik welkom zou kunnen zijn (en of er daadwerkelijk crews geïnteresseerd zijn), dus daarom probeer ik het op deze manier.
Over mij als manager:
- 20 jaar oud
- Dagelijks actief (Zowel 's ochtends als 's middags als 's avonds
- Bereid om mee te doen aan duels of crewcompetitie, met de juiste begeleiding (en wanneer ik uiteraard een slot vrij heb (wat nog ongeveer 3 weken zal duren))
Zelf maakt het mij niet al te veel uit wie of waar ik bij join, als het maar een gezellige groep is waar men normaal met elkaar om kan gaan en waar je zo nu en dan tactieken of andere handigheden met elkaar kan uitwisselen.
Als je wellicht geïnteresseerd bent, stuur me dan gerust een bericht via OSM zelf, dan kan je ook meteen kijken of ik wel of niet goed genoeg ben om te joinen!
-
#TEAMHYPZ
Na 10 duels met 1 team gespeeld te hebben zijn wij opzoek naar leden om te groeien!
We hebben een ongeslagen status en willen dit met jou door knallen.Lijkt het jou leuk om met een vaste groep van 5 managers dit voor elkaar te boksen?
Stuur dan even een berichtje naar HyPzxTimmy.We zitten momenteel op 4.329 punten!
Road to 10K ongeslagen.Groet
TEAM HYPZ -
Hallo,
Jarenlang OSM gespeeld en top 100 gezeten en sinds kort weer helemaal terug.
Op zoek naar een leuke en actieve crew voor o.a. CrewCup en CrewCompetitie.Momenteel voor de 2e x op rij in de halve finale van de "Champions League"
Stuur me maar een PB. Zit al wel in 1, maar dit lijkt me geen actieve crew (zelfs zonder CrewCompetitie).Gr. Kees-man
-
Dit gedeeltelijk afgestofte museumstuk is op zoek naar een crew, om op deze manier meer stof van zich af te schudden.
De covid-19 pandemie doet gekke dingen met de mens, niet verwacht dat ik ooit weer actief zou spelen maar hier ben ik dan, zowaar weer eens actief met een “serieus” teampje en tot mijn verbazing blijk ik het spelletje toch nog wel geinig te vinden. Voor mij is een nieuwe crew dus de volgende stap in het verder opbouwen van de persoonlijke activiteit. Dit doe ik het liefde geleidelijk, zodra een spelletje gaat voelen als een verplichting, ben ik er heel snel weer klaar mee.
Ik ben dan ook op zoek naar een (sub)topcrew waar winnen wordt nagestreefd, maar plezier in het spel en plezier onderling het belangrijkst is. Waar het geen vereiste is om ieder transferevenement om de twee uur klaar te zitten met de rechterwijsvinger bij de F5. Waar het niet erg is als je eens een slecht seizoen hebt.
Op 3.0 heb ik slechts zo nu en dan een teampje gehad, maar afgaande op m’n huidige KL seizoen ben ik het nog niet verleerd. Op 2.0 heb ik diverse malen CC promotie behaald, CC podium behaald, NK finale gespeeld, CK finale gespeeld en heb ik de top 20 op de puntenranking bereikt. Nu heb ik geen interesse in managerpunten (been there, done that), maar dit geeft weer dat ik vroegâh meerdere facetten van het spel beheerste.
Qua inzetbaarheid voor de crew zou ik mijn bijdrage graag, in overleg, rustig willen opbouwen. Als ik te snel te veel ga doen, is de kans aanwezig dat het plezier snel verdwijnt.
Heb jij dit hele tl;dr verhaal uitgehouden en denk jij dat ik een toegevoegde waarde kan zijn voor jouw crew? Stuur me dan een PM en wie weet kunnen we wat voor elkaar betekenen.
-
Je bent welkom in je oude crew Just Relax!
-
Ook ik heb het spelletje weer opgepakt.
Ik ben opzoek naar een groeiende Crew met ambities die ik kan versterken. -
@Furrax_NL "Stuur me dan een PM" je bent duidelijk geen steek veranderd
-
@rosenborg_NL zie dm
-
@meneer-Speksnijder_NL je hebt een berichtje van GD en YGD
@rosenborg_NL ook jij hebt een berichtje van GD en YGD -
Beste OSM spelers,
De Tik Tok crew heeft op het moment aantal plaatsen vrij in de crew.
De Tik Tok crew is een beginnende crew maar we willen al lerend de weg omhoog inslaan.
Momenteel zitten we nog in de SemiProf divisie op de crew ranglijst spelen wij nog niet mee maar we willen wij graag de stap zetten naar de top 100 maken.
Om deze stap te kunnen zetten zijn wij nog opzoek naar 2 getalenteerde/ervaren managers die het spelletje goed kennen.
Een aantal vereisten:
•Beschikbaar voor de CrewCup & Duel mocht het nodig zijn
•Beschikbaar voor de Crew Competitie indien we genoeg managers hebben voor deze competitie te spelen.Heb je na het lezen van dit bericht nou interessse?
Stuur dan even een PB naar mijJayveyvdBerg.
-
Goedemorgen,
Weer begonnen met osm, en op zoek naar een crew.
Heb zeer veel osm ervaring sinds 2004, en in al die jaren met pauzes door gespeeld. Het leukst zou ik een crew vinden die ook al een flinke tijd bestaat. -
Hallo mede OSM'ers,
Mijn naam is BoDeWi en ik ben zoekende naar een nieuwe crew. In de vorige crew was het moeizaam om de ploeg vol te krijgen en nu was zelfs de captain langdurig afwezig.
Ik ben dagelijks meerdere malen online. Actief spelend in crewcups en indien wenselijk ook crewcompetities.
Wenselijk voor mij is een actieve crew op goed niveau.
-
@BoDeWi_NL Misschien interesse in Just Relax?