Handelaren verpesten de competitie
-
Sinds kort speel ik weer OSM, na afwezigheid van een aantal jaren. Er is in die tijd wel wat veranderd, veel komt ten goede van het spel.
Ik zie dit spel ook als een uitdaging om met de kwaliteit van de spelers wedstrijden te spelen. Het is dan ook een kunst om wedstrijden te winnen dmv van de juiste taktiek, opstelling etc en dan je doelstelling te halen.
Nu komt het meer en meer voor dat competities worden beinvloed door spelers die alleen maar handelen en handelen, dit is enigzins frustrerend en maakt het minder leuk om in langlopende competities te spelen.
Ben wel benieuwd of het mogelijk is om iets in dit spel aan te passen dat je een meer realistische voortgang krijgt door transferwindows op te stellen. Dus niet meer continue maar op bepaalde momenten in het spel.
Benieuwd naar de reacties. -
@Rechterbeen_NL Ik begrijp wat je bedoelt. Persoonlijk hou ik niet zo van voetbal maar ik heb OSM weer opgepakt na een jaar of 10. Dit spel gaat er niet om het spel van de 90 minuten maar om alles wat er achter de schermen gebeurd. Ik ben dol op cijfers en ik merk ook precies hoe ik op basis van alle informatie aan de hand van alle cijfers mijn teams in goede banen leiden. Als je ziet hoe jong sommige spelers zijn dus 19-21 jaar en ze hebben een kwaliteit al van 76-82 dan weet je dat je daar heel grof geld voor kunt vragen omdat je weet dat ze erg gewild zijn omdat ze nog heel veel trainingspotentie hebben. Daar kun je het wel over eens worden met mij.
-
@Rechterbeen_NL said in Handelaren verpesten de competitie:
lopende competities te spelen.
Ben wel benieuwd of het mogelijk is om iets in dit spel aan te passen dat je een meer realistische voortgang krijgt door transferwindows op te stellen. Dus niet meer continue maar op bepaalde momenten in het spel.
Benieuwd naar de reacties.Het is mogelijk om transfers uit te schakelen als je een competitie start. Dit houd wel in dat je helemaal GEEN transfers kunt uitvoeren.
In het verleden (ik speel sinds 2004) is het bij mij altijd al een handelshuis geweest met het enige verschil heden dat er meerdere momenten per dag zijn t.o.v. het verleden, dit hoort ook bij vandaag de dag 2020 waar het door het merendeel van de managers als een plus word gezien. -
@PrinsPils15042000_NL absoluut, maar hier heb ik het over landenteams, vind dat je daarbij bij je spelers moet houden van dezelfde nationaliteit, anders moeten ze de competitie anders noemen.
-
Dat is in bovenstaande post niet naar voren gekomen, al geldt dan nog steeds dezelfde opmerking als hierboven het staat je vrij om een competitie te starten en de transfers uit te schakelen.
Het toernooi Euro 2020 is overigens geheel transfervrij