Kleuren
-
Mijn idee is om zelf via je forumprofiel de achtergrond kleur te kunnen kiezen
-
@Robbiebb_NL said in Kleuren:
Mijn idee is om zelf via je forumprofiel de achtergrond kleur te kunnen kiezen
Dat zou ik heel fijn vinden. Ik kijk nu bijna scheel zowat met al die witte kleuren...
-
@Glennevire_NL mja, liever wit, dan dat felblauw als voordien.. daar kreeg ik dan weer hoofdpijn van
-
Ik vind het eigenlijk wel een leuk idee. Zo maak je je profiel en je omgeving ook wat persoonlijker. Vraag zit em alleen in hoeverre de servers de verschillende profielen van alle managers kunnen bewaren?
-
Wellicht dat Luuk hier antwoord op kan geven.
-
In de tijd dat wij als mods het forum mochten testen was de optie 'skins' er al, hierbij kon je zelf uit een stuk of 10 verschillende thema's kiezen. Waarom die optie destijds weggehaald is, geen idee. Misschien weet @gna-gna-gna_NL dit?
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in Kleuren:
In de tijd dat wij als mods het forum mochten testen was de optie 'skins' er al, hierbij kon je zelf uit een stuk of 10 verschillende thema's kiezen. Waarom die optie destijds weggehaald is, geen idee. Misschien weet @gna-gna-gna_NL dit?
Volgens mij komt dat omdat deze skin door Gamebasics zelf is ontworpen en die andere skins standaard bij dit externe forum in zitten. Die konden niet gekoppeld worden.
Al kan ik hier ook volledig naast zitten hoor, maar ik dacht dat Luuk of Carlo dat een keer ergens had vermeld.
-
De skins leverde technische problemen op bij het forum, toen is er voor gekozen de skins weg te halen en één standaard skin te voeren.
In de toekomst willen ze nog wel dat dit mogelijk moet kunnen zijn, maar voorlopig kan het dus nog niet. -
Dank voor je reactie en heldere uitleg Carlo