Kanarifuglene: [KL] League
-
Wou net de overtreding in KL4B melden
-
@FC-Eddie_NL Wij hadden al meldingen gekregen en hebben gekeken waar de regel te vinden was. Aangezien deze pas over het eerst te vinden is op pagina 166, vonden wij het hier passend om voor de nieuwe deelnemers in KL4 een oogje dicht te knijpen.
We kunnen niet verwachten dat nieuwe deelnemers een heel topic doorspitten om alle regels te kennen. Daarbij stond het ook niet in de laatste samenvatting.
-
Geen probleem hoor verder
-
Noem je mij nou nieuw?
-
@Furrax_NL said in Kanarifuglene: [KL] League:
Noem je mij nou nieuw?
Nee jij krijgt wel strafpunten
-
@Furrax_NL Hahaha, jij bent al onderdeel van het OSM inventaris inmiddels
-
Geen OSM zonder mij. Ik zou aandelen moeten eisen.
-
Bij ons ontbreken nog Abdel. , jandejaper, Jimi_beasley_the_best en Marawikos. Kunnen die nog een uitnodiging krijgen wellicht?
-
@McWilliam_NL De betreffende managers hebben een bericht gehad Thanks!!
-
Het volgende weekend event is Transfer Frenzy.
Ik denk dat 90% van de spelers dit liefst niet wou.
Daarom:
Maris en ikzelf zullen proberen om zoveel mogelijk spelers te contacteren per divisie met de vraag of men akkoord gaat met volgende optiesoptie 1: Elke transferronde max 4 spelers op de transferlijst plaatsen + max 2 spelers aankopen. (scout niet inbegrepen)
optie 2: Elke transferronde max 3 spelers op de transferlijst plaatsen + max 1 speler kopen. (scout niet inbegrepen)
optie 3: Geen van beide opties en toch voor de max gaan -
@wooper_NL Top, goed dat er wordt mee gedacht in deze!
-
Ik wil bij deze de organisatie achter de KL competities bedanken om dit steeds mogelijk te maken. Er zit tijd en werk in om dit allemaal te regelen.
-
En ook uiteraard een bedankje naar de managers die blijven meespelen en terug joinen.
-
@Furrax_NL Wat een vriendelijkheid zeg, was Liverpool nou maar 25 jaar eerder kampioen geworden.
-
Betekent dit verhoogde verkoopkans en weer 6 spelers max op de tl? Die actie is nog niet zo lang geleden.
-
@McWilliam_NL Inderdaad. Gisteren navraag gedaan bij de KL1 spelers om tot een akkoord te komen, helaas is dit mislukt.
-
Zoals bij alle weekend acties zijn er mensen die er voordeel bij hebben en mensen die er niets aan hebben. Er zijn ook nog steeds mensen die legends kopen voor 100 coins (of meer in competities met BC compensatie).
-
Overigens vind ik wel dat ze het aantal buitenlandse spelers op de transferlijst moeten verhogen tijdens zo'n actie. Dat had GB de vorige keer over het hoofd gezien en GB kennende is dat nu ook niet aangepast.
-
@meneer-Speksnijder_NL Haha.
-
@wooper_NL
Wat wordt het? Want het event begint morgen al