• Categories
  • Recent
  • Tags
  • Popular
Skins
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

• Default (Cosmo)
  • No Skin
Collapse

managers punten

Scheduled Pinned Locked Moved Hulp
4 Posts 2 Posters 242 Views
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
Reply
  • Reply as topic
Log in to reply
This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
  • tim3838_NLT Offline
    tim3838_NLT Offline
    tim3838_NL
    wrote on last edited by

Hoe zit het met de MG punten die je krijgt. Duurt dat lang voor dat je ze er bij geschreven krijg? Heb het idee dat ik er meer kwijt raak dan dat ik er bij krijg. Terwijl ik toch meer als 2000 mg punten er bij krijg per competitie.

1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NLS Offline
    Silvester J_NL
    wrote on last edited by

Hoi,

Je managerpunten worden per clubslot apart opgeteld. De behaalde managerpunten op je tweede clubslot worden dus niet opgeteld bij de punten die je hebt behaald op je eerste clubslot. Het clubslot met het hoogste aantal opgetelde managerpunten telt mee voor de ranglijst op OSM. Je ranking verandert pas als je een seizoen hebt voltooid op het clubslot waarop je de meeste managerpunten hebt of krijgt door dat seizoen. In de onderstaande afbeelding zie je je mp's per clubslot staan. Op dit moment sta je dus met je 2e clubslot in de ranking opgenomen, omdat je daar het meeste punten op hebt.

8867cae9-cde3-4a41-9a3a-a122fd2728a0-image.png

Verder wordt er voor het berekenen van je totale managerpunten een bepaalde formule toegepast. De managerpunten die je de afgelopen 180 dagen vergaard hebt, tellen voor 100% mee. Echter, punten die langer geleden behaald zijn, zullen procentueel minder mee gaan tellen voor je ranking. Alle managerpunten ouder dan 700 dagen tellen slechts voor 1% mee. Met andere woorden, de regel is: hoe recenter je manager punten behaald zijn, des te meer ze meetellen voor je ranking. Dit systeem is in het verleden aangepast, zodat nieuwe managers meer mogelijkheden kregen om sneller te stijgen in de ranglijst.

Is dit voldoende helder zo?

Community Manager: OSM NL

1 Reply Last reply
    0
  • tim3838_NLT Offline
    tim3838_NLT Offline
    tim3838_NL
    wrote on last edited by

helder dankjewel

Silvester J_NLS 1 Reply Last reply
    0
  • Silvester J_NLS Offline