Discussie: Crews
-
@Silvester-J_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@De-Boterbloemen_NL
De enige optie? Nee, zeker niet.
Potentiële leden zullen vandaag de dag niet in de rij staan om zich bij een crew aan te melden, maar ze zijn wel nog steeds te vinden. Als jij genoeg moeite doet om zoveel mogelijk potentiële leden beter te leren kennen en benadert om wat meer betrokken te raken bij je crew dan zul je daar vanzelf een paar leden aan overhouden. Je moet het er alleen wel voor over hebben, want als je als beheerder geen actie onderneemt, verandert er niets.Er zijn er heus wel een paar, maar de meeste beheerders doen er te weinig voor, die crews kunnen beter fuseren. Ook zijn er leden die er niks meer voor willen doen en die moeten gekickt worden.
De mensen die er vol voor gaan verdienen inderdaad om een mooie crew te hebben, maar dat gebeurt nu niet, daarom moet er wel iets gaan gebeuren!
-
@Alfonzso_NL192 said in Zoekt crew / nieuwe leden:
@Sir-Heyvaert_NL ok ja, ieder doet wat hij wilt.. maar dan moet niemand hier eigenlijk klagen over dat het niet meer actief is zo op het forum en binnen de crewwereld enzo. Ik zie bv. Furrax wel eens klagen, maar hij doet er zelf toch maar niets aan.
Het is uiteindelijk ieder crew voor zich op dat vlak. Heb je 100% gelijk in.
Hoezo zou het actiever worden als men gaat fuseren? Het aantal actieve leden zal niet stijgen, komt immers geen nieuwe bij. Dus ik mis hier even de logica. En tja.. voor die 2 crews wat meer met de CrewCup mee gaan doen wanneer de boel met knip en plakwerk aan elkaar os gevoegd... nou pfoe.
-
Laat iedereen lekker z'n ding doen. Ik kan me erg vinden in Bart z'n mening.
Als iedereen maar klaagt over bepaalde zaken maar zelf er niks aan doet, stop dan ook gewoon met klagen. Maakt het voor de weinige actieve forumgangers hier nog een beetje leuk -
@Sjinne_4_ever_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Hoezo zou het actiever worden als men gaat fuseren? Het aantal actieve leden zal niet stijgen, komt immers geen nieuwe bij. Dus ik mis hier even de logica. En tja.. voor die 2 crews wat meer met de CrewCup mee gaan doen wanneer de boel met knip en plakwerk aan elkaar os gevoegd... nou pfoe.
jwl he... de actieve leden van de ene crew gaan samen met de actieve leden van de andere crew.. de on-actieve kun je dan kicken zonder het risico te lopen dat je onder de 6 leden terecht komt... Ipv dat je dan bv. 2 crews hebt met telkens 'maar' 4 actieve leden en 6 on-actieve, kun je zo 1 crew hebben met 8 actieve leden en alle on-actieven gekickt zien.
-
@Rubber890_NL said in Zoekt crew / nieuwe leden:
Laat iedereen lekker z'n ding doen. Ik kan me erg vinden in Bart z'n mening.
Als iedereen maar klaagt over bepaalde zaken maar zelf er niks aan doet, stop dan ook gewoon met klagen. Maakt het voor de weinige actieve forumgangers hier nog een beetje leukJa idd, is wel ieders voor zich.
Uiteindelijk zijn er verschillende manieren. Fuseren hoeft idd niet perse he. Kan in bepaalde gevallen handig zijn voor wie dat wil doen. Op de eerste plaats is het idd beter om gewoon zelf op zoek te gaan naar leden als men een leuke crew wil
-
@De-Boterbloemen_NL Wij zitten wel op één lijn, lijkt me ivm fuseren van crews. :thumbsup_tone1:
Ik begrijp je helemaal!
-
@Alfonzso_NL192 said in Discussie: Crews:
jwl he... de actieve leden van de ene crew gaan samen met de actieve leden van de andere crew.. de on-actieve kun je dan kicken zonder het risico te lopen dat je onder de 6 leden terecht komt... Ipv dat je dan bv. 2 crews hebt met telkens 'maar' 4 actieve leden en 6 on-actieve, kun je zo 1 crew hebben met 8 actieve leden en alle on-actieven gekickt zien.
Het totaal blijft op 8 actieve leden... ook al zitten ze verspreid over 8 crews of 1 crew. Je schiet er in het algehele plaatje niets mee op & in jouw voorbeeld zelfs niet met de CrewCup. Want je hebt zelfs maar 3 nodig (of 4 voor EL/CL) hiervoor.
Enige wat je nu doet is de inactieve leden kicken en een potentiële terugkeer al helemaal verbruien want ze hebben nu helemaal geen binding meer met OSM. Begrijpen jullie dat dan wel, want volgens mij heb je hier totaal geen rekening mee gehouden
-
@De-Boterbloemen_NL Wij zitten wel op één lijn, lijkt me ivm fuseren van crews. :thumbsup_tone1:
Ik begrijp je helemaal!
Hopen dat meer mensen er zo over denken
-
Precies dit inderdaad, goed verwoord!