CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@pieterhofstra_nl5 Foutje in het verkeerde forum geplaatst
-
@a-touch-of-magic_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Proficiat vertrigo.
Domme fout. Had gedacht dat mijn crewgenoot het had nagekeken maar had het zelf moeten doen.
Het is echt wel doodzonde voor jullie.. Maar het was een leuke crewcup.
-
@Vertrigo_NL bedankt voor het bijhouden van de standen namens de crew van OSM De Zaak
-
Vind je dit normaal @Pepcoachie_NL ?
-
Gefeliciteerd Golden Glory en Same Vision voor jullie promotie naar de EL
In beide competities een spannende strijd geweest zo te zien! -
Ik wil ook Golden Glory & Same Vision feliciteren met hun promotie! Zoals Vincent al aangaf was het erg spannend in de Eredivisie A, wij zijn nu 3 keer op rij op de 2de plaats geรซindigd. Het wordt nu ook weleens tijd dat wij promoveren naar de EL!
Ook wil ik @Vertrigo_NL bedanken voor het bijhouden van de tussenstand in de Eredivisie A
Weet iemand ook of voor de CrewCup Summer Editie de zelfde regels gelden als voor de gewone Crew Cup?
Groet,
PieterHofstra
Old Glory -
@silvester-j_nl heb je nog een tussen standje voor ons?
-
Ik kan het mis hebben maar kan de el stand van de laatste dagen niet vinden... Of hij is er niet of hij is in de maak wie oh wie kan mij verlossen van de spanning? Greetz jeff
-
Tussenstand CC 58 Champions League (40 / 43)
Imperium 14588
:blue_circle: OSM Striker Ultras 11633
:blue_circle: GoodFellas 10223
:blue_circle: Kanarifuglene 9563
Looking for Silverware 5588 -
@peter-osm-master_nl @jeffrey-tonder_NL Morgen komt er een update van @Jip-Huijs. Excuus voor het wachten.
-
My second name is Mino Raiola
-
@sir-himself_nl toppie!!
-
@vinnievuik_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Gefeliciteerd Golden Glory en Same Vision voor jullie promotie naar de EL
In beide competities een spannende strijd geweest zo te zien!@pieterhofstra_nl5 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik wil ook Golden Glory & Same Vision feliciteren met hun promotie! Zoals Vincent al aangaf was het erg spannend in de Eredivisie A, wij zijn nu 3 keer op rij op de 2de plaats geรซindigd. Het wordt nu ook weleens tijd dat wij promoveren naar de EL!
Ook wil ik @Vertrigo_NL bedanken voor het bijhouden van de tussenstand in de Eredivisie A
Weet iemand ook of voor de CrewCup Summer Editie de zelfde regels gelden als voor de gewone Crew Cup?
Groet,
PieterHofstra
Old GloryDank.
Hopen op succes in de EL.
-
Mooie puntjes, en bedankt voor de update @Jip-Huijs
-
Ik manage niet meer , heb 0 teams en zal ook altijd zo blijven. Maar kom toch even hier posten dat ik onder de indruk ben dat OSM Tigers zeer waarschijnlijk de CL in ga. En wil ze alvast feliciteren @peter-osm-master_NL en @Sjinne_4_ever_NL . Ben benieuwd of jullie na de zomer een poging kunnen doen tot lijfsbehoud.
En mijn maten van mijn dierbaarste crew(meer dan jaar gezeten) Imperium gefeliciteerd met CL winst @Renkie_NL @Harbert_NL en de rest. Maakt mij trots. -
Tussenstand CC 58 Champions League (41 / 43)
Imperium 14423
:blue_circle: OSM Striker Ultras 11918
:blue_circle: GoodFellas 10509
:blue_circle: Kanarifuglene 9953
Looking for Silverware 5896 -
@glennevire_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik manage niet meer , heb 0 teams en zal ook altijd zo blijven. Maar kom toch even hier posten dat ik onder de indruk ben dat OSM Tigers zeer waarschijnlijk de CL in ga. En wil ze alvast feliciteren @peter-osm-master_NL en @Sjinne_4_ever_NL . Ben benieuwd of jullie na de zomer een poging kunnen doen tot lijfsbehoud.
En mijn maten van mijn dierbaarste crew(meer dan jaar gezeten) Imperium gefeliciteerd met CL winst @Renkie_NL @Harbert_NL en de rest. Maakt mij trots.Haha dankje kerel Als ik eerlijk ben had ik dit niet gedacht. Mede omdat ik weiger zoveel coins te spenderen, dat schiet je jezelf toch al in de voet. Daarnaast door iemand voor de leeuwen te gooien met z'n 1e CrewCup, ook nog in de EL. Ik denk dat wij nog meer op elkaar af kunnen stemmen als groep. Doen we gewoon te weinig. Wanneer je dat afzet tegen de prestatie en lekker meedraait in de EL, dan hebben we een top seizoen gedraaid. Denk alleen dat Jeroen @RCJDR_NL165 een groter compliment verdiend dan ik. Voor Bas was het wennen, hopelijk heeft hem dit seizoen niet teveel afgeschrikt Hij kan wel zeggen dat die voor Gianni staat haha!