CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Ik haat tijgers.
-
@furrax_nl
-
Iemand screen van bekerfinale CL?
-
-
Tussenstand CC 58 Champions League (42 / 43)
Imperium 14573
:blue_circle: OSM Striker Ultras 11918
:blue_circle: GoodFellas 10509
:blue_circle: Kanarifuglene 9953
Looking for Silverware 5896 -
Dit kan niet meer mis voor Imperium lijkt me? Gefeliciteerd met jullie eerste (toch?) CC winst. Nu hebben jullie je definitief genesteld tussen de sterkste crews van het spelletje
-
Het is in de EL ontzettend spannend geworden wie er zich ging handhaven en wie ging degraderen. Helaas hebben wij ons niet weten te handhaven. Een historisch klein verschil in EL denk ik zo.
Tussenstand CC 58: Europa League (43 / 43)
OSM Striker Pro Squad 12936
:blue_circle: The OSM Tigers 9738
:blue_circle: Just Relax 7572
Online Football Federation 7518
BeNeCrew 5592OSPS gefeliciteerd met de promotie. :thumbsup_tone2:
-
@jip-huijs
holy shit dat was inderdaad nipt. -
Nog een ander feitje bij de EL: als @brugesboy_1990_NL zijn laatste wedstrijd had gewonnen was het precies gelijk geworden.
-
Eindstand CC 58 Champions League (43 / 43)
Imperium 14513
:blue_circle: OSM Striker Ultras 12527
:blue_circle: GoodFellas 11033
:blue_circle: Kanarifuglene 9699
Looking for Silverware 5813 -
Gefeliciteerd Imperium!
-
@powershot-stef_nl
Bedankt Stef! -
@vinnievuik_nl
Eerste Crewcup winst inderdaad Vinnie. Dat voelt goed! -
@vertrigo_nl Dank voor het bijhouden van de sheet. Puik werk. Ik ga vanavond even genieten van onze CC victorie en 25 BC die ik als beloning van GB heb gekregen.
-
De lijdensweg voor LFS is gelukkig over. Volgend seizoen in de EL maar meteen weer proberen naar de CL te komen. In principe hoort dat geen probleem te zijn, maar je weet nooit natuurlijk.
En uiteraard, puik werk van Imperium! Na al die inspanning is dat mooie resultaat er nu.
-
Imperium, gefeliciteerd met jullie eerste CC winst! Mooie prestatie :thumbsup_tone1:
Tja, en na het wegvallen van Napoli was het geen leuke CC meer voor ons, maar we komen snel weer terug
-
@jip-huijs said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
OSPS gefeliciteerd met de promotie.
OSP mag niet promoveren als talentjes. Dan moeten eerst de grote jongens degraderen. Dus TOT mag zich staande gaan houden in de CL. Ik ben benieuwd
-
@vinnievuik_nl volgens mij bewezen dat we geen talentjes meer zijn met de prestatie iedereen het nakijken gegeven 3 pro's in de top 5 geindigd top seizoen gedraaid bedankt voor het bijhouden van de sheet en namens de pro's bedank ik jullie voor een mooie comp greetz en tot volgende comp;)
-
Zolang je in een "talentencrew" zit, zal je toch altijd een "talent" genoemd worden, of je het nou wil/vind of niet. Voor zover het een talent is om een paar knoppen in te stellen dan.