CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Gamebasics is momenteel de scout aan het testen door verschillende waardes toe te passen voor sommige gebruikers. Aangezien het in de praktijk onmogelijk is om concrete maatregelen tegen het gebruik van de scout te treffen, zal dit daarom ook niet gaan gebeuren.
-
Om hieraan toe te voegen, so far zijn er in de CL 4 gevallen:
- Ikzelf
- @YarynneL_NL
- Ola Schatkistje
- PP en Jan Jaap
Als we het echt recht willen trekken, moeten we het op de volgende manier aanpakken: wij 4 zetten een timer van 16 uur vanaf het punt dat de anderen hun scout kunnen openen. Dan kunnen we tegelijkertijd dus ongeveer onze tweede scout pakken. Vanaf dat punt zetten we dan gewoon timers zelf van 16 uur, zodat we altijd een richtlijn hebben wanneer we m moeten openen. Hopelijk kunnen de andere 3 in kwestie zich hier in vinden.
-
Het kwaad is al geschied, scout voordeel is er al geweest en daarbij is er ook nog het financiële voordeel hiervan.... Opnieuw zeg ik, voor iedereen beter
-
@doeliero_nl idd.. bij ons in de EL zijn er ook al die de scout hebben kunnen gebruiken..
-
Nee. Het probleem is gewoon dat we niet weten hoelang deze actie nog zal duren. Dus dan moeten we de cc mogelijk een hele week uitstellen aangezien we niet willen starten vlak voor een actie. Daarnaast krijg ik mijn BC niet terug want GB geeft daar niks om. Financieel voordeel is niet helemaal waar want volgensmij heeft iedereen nog genoeg meuk om te verkopen. Het is wat het is helaas... Het is kut maar wees blij dat de vroege scouts nog eerlijk verdeeld zitten (voor de CL dan)
-
@the-best-manager-in-the-world_nl
Nou, Cragno keeper die je gescout hebt en weer op de TL zet gelijk is geen financieel voordeel?
-
@doeliero_nl Als je wilt kan ik daar ook een andere speler neerzetten hoor. Ik heb keuze genoeg. Dat maakt voor mij verder niks uit.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Daar gaat het niet om , dat weet je best
-
Aangezien voor de meeste managers hun 1e scout nog niet terug is, lijkt het mij het beste om nu de CC gwn stil te leggen. Dit om het eerlijk te houden voor iedereen in elke divisie van de crewcup.. want dit voordeel wordt naar mate de competities vorderen enkel maar groter en is bijna niet te controleren.
Dus het eerlijkste voor iedereen lijkt ons gwn de crewcup nu te stoppen en te herstarten wanneer alles weer gelijk is voor iedereen.. In onze crew zijn er ook gwn managers die op deze manier er geen zin meer in hebben en dat lijkt me nu toch ook niet de bedoeling
-
Sorry hoor, maar het is toch niet van levensbelang? Iedere crew heeft bovendien hetzelfde voordeel/nadeel. Laat lekker gaan joh. Lekker spelen, moge de beste winnen...
Zou het gewoon fijn vinden als GB dit soort dingen even vermeld, maar dat ze geen rekening houden met gebruikers is inmiddels wel bekend.
Het argument van @The-best-manager-in-the-world_NL dat hij zijn BC niet meer terugkrijgt vind ik een zwakke. Ik krijg ze ook niet meer terug voor het drie keer aanmaken van de LFS-cup en dat is ook nog steeds doodzonde geweest omdat er werkelijk 0,0 aandacht aan dat evenement besteed is door de organisatie.
Wij horen wel wat er wordt besloten, maar het lijkt mij/ons niet zo'n probleem allemaal.
-
@santheman11_nl van levensbelang is geen enkel spelletje maar dat het zo niet eerlijk is moet je toch toegeven? mensen die hun scout al na 12 u al krijgen hebben na 3 dagen al 6x kunnen scouten in principe, terwijl die van 16 u dan nog maar 4 x hebben kunnen scouten en dat loopt zo maar op ..
In de CL kun je het mss nog oplossen zoals Reinier hier zei, maar voor de meeste andere divisies is dit gewoon geen optie lijkt me
-
@Santheman11_NL sorry hoor Sander, dat ik in de finaleronde helaas met veel andere dingen zat en ik legit het toernooi in mijn eentje moest organiseren, daar kan ik niet veel aan doen. Ik had destijds binnen LFS nog gevraagd om hulp, maar iedereen was daar te beroerd voor. Dit is echter niet heel belangrijk verder.
Denk dat we gewoon een stemming moeten houden wat iedereen het beste lijkt...
-
Gamebasics heeft het deze keer gewoon verpest. Ik begrijp heel goed dat test per device e.d worden uitgevoerd om de service te verbeteren ( gebeurd bij elk tech bedrijf ) maar het ondoordachte aan deze test is ongekend. Dat de competiviteit van dit spel voor gb op een laag pitje staat was al duidelijk maar om in de topleagues zo een test uit te voeren is gewoon kapitaalsvernietiging. Laat ze het maar voelen.die CCs leveren zeker 100 euro per seizoen op. Nou, dan stoppen we er toch voor onbepaalde tijd mee? Veel succes met de test. Laat maar weten wanneer we weer op een normale en eerlijke manier met elkaar kunnen dueleren.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Dit staatje klopt overigens niet. Ik zie Dave Jansen ook eerder zijn scout ophalen. Waarom meldt GF dit niet?
-
@santheman11_nl Ja Dave heeft hem idd opgehaald nadat ik het had gemeld. Die heeft zoals gewoonlijk weer niet helemaal opgelet
-
@mikevanderhilst_nl idd, wij stappen er ook gwn uit als er nu niets wordt aan gedaan
-
Tja, dan wordt het erg scheef. Het lijkt me dan handig om opnieuw te starten en even van GB duidelijk te krijgen wat er gebeurt en wanneer dit klaar is.
-
@the-best-manager-in-the-world_nl Sorry maar dit soort afspraken over scouten heeft nog nooit gewerkt. Ook afspraken over oefenwedstrijden in de KL hebben het niet gered. Als het gelijk verdeeld was ok, maar nu het scheef zit kunnen we beter opnieuw starten.
-
Ok mannen. We zijn het allemaal nog aan het bespreken wat de beste oplossing is. Deze testen kunnen weken duren, dat is voor ons het probleem.
-
Binnen LFS vinden we nu ook dat we inderdaad wellicht toch maar even deze moeten cancelen en moeten wachten tot dit voorbij is. Het zuigt, maar is niet anders. Ik ga wel ff contact zoeken met GB hierover