CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Het spelen van OSM wordt je echt praktisch onmogelijk gemaakt door GB. Ik heb echt nog nooit een bedrijf meegemaakt wat zo vreselijk amateuristisch met de echte liefhebbers omgaat.
-
@wooper_nl Ik ga er nu van uit dat het stopgezet wordt. Dan hoeft niemand zijn scout op te halen. Scheelt weer honderden BC's richting GB.
-
Een simpele illustratie waar GB meestal naar op zoek is:
-
Mannen, laten we gewoon een nieuwe comp starten en we spelen een ronde zonder scout. Dat is prima te controleren, iedereen ziet immers wat er op de TL staat en aan de waarde kun je zien of dit gehandhaafd wordt. Idee?
-
Het probleem is dat wij niet weten wanneer die tests afgelopen zijn. Als dit enkele weken zal duren, dan zitten we weken zonder Crew Cup.
Dan is de oplossing om inderdaad een competitie te zoeken zonder transfers zoals in de CC Summer Cup.
-
@wooper_nl het NCK zit er ook aan te komen.. daar zal wel hetzelfde probleem zich voordoen dan?
-
@maxaldinho_nl Als de tests dan nog altijd bezig zijn, wel. Maar dat mag geen probleem worden. De inschrijvingen zijn nog volop bezig.
-
@wooper_nl Of gewoon met transfers, maar zonder scout.
-
@santheman11_nl is dat mogelijk dan via de gewone instellingen?
-
@maxaldinho_nl Nee, niet instelbaar. Maar je ziet het gelijk wanneer iemand zich er niet aan houdt.
-
@santheman11_nl Dit is heel moeilijk om te controleren.
-
@wooper_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Beste Crew Cup spelers en crews
We hebben besloten om de CC door te laten gaan en geen restart te maken.
De testen die men uitvoert is niet de fout van ons. Wij kunnen daar helaas niks aan doen.
We hebben samen eens overlopen wie het voordeel heeft van een 12 uur durende scout. In sommige competities is dit 1 speler per crew.
Daarom wil ik ook vragen aan de spelers die een 12 uur durende scout hebben om de fair play regel toe te passen en 4 uur te wachten om de scout te openen.
Mijn oprechte excuses aan iedereen voor dit ongemak.
Ik neem aan dat dit nog steeds het officiële statement is en alle managers die nu hun scout halen (de 16uur scout) niet ineens een ander besluit krijgen voorgeschoteld.
Los van de vraag of ik het eens ben met het bovenstaande besluit, is terugkomen op dit besluit en dus enorm veel BC verspillen zeer onwenselijk. -
Rens, ik zal er vanuit gaan dat we opnieuw gaan starten, omdat er heel veel crews nu geen zin meer in hebben.
-
In de Europa League gaat het om 3 managers volgens mij. Het kwaad is dus in die competitie wel te overzien.
-
@thebestmanagernl Dat lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Sowieso is het besluit niet gecommuniceerd, er is zelfs een tegengesteld 'officieel' bericht gepost op het forum.
Of de mening van de crews hierin is meegewogen weet ik niet, dat vind ik de verantwoordelijkheid van de Staff. Zoals gezegd gaat dit mij niet om de inhoud van het besluit, maar om de communicatie en de gevolgen. -
@waterhoen19_nl Dag Rens. Het klopt wat Reinier zegt. Het beste is om geen BC meer te verspillen.
-
In Eredivisie betreft het ook drie managers welke de scout eerder hebben binnen gehaald. Wat mij betreft geen probleem, mits daar niet het gehele seizoen gebruik van wordt gemaakt. Lastig te controleren.. tsja.
-
@wooper_nl En dit wordt op 14:18 gecommuniceerd terwijl de scout rond 14:00 binnen kwamen. Kom op zeg...
GB is amateuristisch maar dit mag ook wel in hetzelfde rijtje.Voor de duidelijkheid. Hoe hadden de andere crews/managers die moeten zien aankomen/weten? Voordat hun scout binnen was?
-
@waterhoen19_nl Ik ben niet de enige die hierover beslist. We zijn met een team. In de voormiddag was er weinig commotie over dit onderwerp. Nu komen er reacties van alle kanten binnen.
-
@wooper_nl Dat begrijp ik en jullie worden ook voor een gedwongen feit gesteld. Maar neem alsjeblieft in de besluitvorming mee wat de gevolgen zijn. Iedereen snapt dat het niet eerlijk is, maar je moet het probleem ook weer niet groter maken dan het is. Er zijn wel meer dingen van 'geluk' afhankelijk in dit spelletje. En helaas worden de gevolgen naarmate de tijd vordert en de definitieve beslissing op zich laat wachten alleen maar groter/erger.