CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@dave-jansen_nl ach ja dagje extra kon ik wel gebruiken om alles op orde te krijgen haha succes weer
-
Helaas is het probleem nog niet opgelost. Na de simulaties van vandaag zullen de leagues weer naar week 0 worden gezet en gaan ze het weer opnieuw proberen.
-
@gna-gna-gna_nl grapje hoop Ik?
-
Nee joh, hoe dan hahaha. Kan toch niet dit
-
Als we dan toch weer een dag extra doen zet dan ook weer de oefenpotjes open. Trainen kan ook een dag extra dus dan kunnen die oefenpotjes er ook wel bij. Daarnaast ook geen rente gekregen op mijn geld na de simu van net.
-
Als de uitslagen nu wel vermeld staan en de fix dus toch gewerkt heeft, ga ik er vanuit dat de competities niet opnieuw terug worden gezet. Lijkt mij in ieder geval niet nodig dan.
Maar goed. Pin me hier niet op vast.
-
@fc-eddie_nl Alles staat weer op 0, hopen dat het morgen wel goed gaat
-
@gna-gna-gna_nl Naar week 0? Houd dat in dat we weer 4 voorbereidingsdagen hebben of 1?
-
@sanderjep15_nl Dat betekend 1 dag extra
-
Nah reken maar gewoon op 4 hoor. Vier keer één extra
-
@advovaat_nl haha zo gek kan het wel gaan als dit iedere keer gebeurt, trekken we gewoon een seizoen uit om het team voor te bereiden
-
@peter-osm-master_nl Het zal mij benieuwen.. vorige week ook al kuren en nu weer 2 dagen niks, hoeveel BC willen ze dat we extra inzetten voor die echt van start gaat?
-
Straks met zn alle een team van 2 miljard whhaha
-
Straks zijn alle oneven crewcup seizoen voorbereiding en alle even het echte seizoen hahah
-
Als OSU dit op de tl zet zijn wij van TOT de beroertste niet om deze deal te laten schieten
-
Zou nu opgelost moeten zijn. Fingers crossed.
-
@peter-osm-master_nl Bedankt dat je me uitscheldt, maar ik zit toch bij GoodFellas. Ondanks dit wens ik je veel plezier met de speler in kwestie!
-
@peter-osm-master_nl Daarnaast zeg je dat je de deal juist wel laat schieten haha
-
@powershot-stef_nl Ik zit werkelijk waar naar man united te kijken Excuses voor de belediging ben nog niet helemaal wakker denk ik en dat moet uiteraard niet te laten schieten zijn, scherp
Maar waarom die lage prijs, foutje? of bewust -
@peter-osm-master_nl Haha excuses aanvaard:P
Nee geen foutje. Hij zat me alleen maar in de weg. Niemand van de crew wilde 'm overnemen en het stagneerde mijn bouwen. Hij stond er al een tijdje op dus had de prijs verlaagd. En dan maakt het mij niet uit dat jij hem pakt of de worker. Kan nu weer door iig.