CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Is het niet mogelijk om bij competities zoals Peru en alle competities met lage teamwaardes, om daar alle teams een eigen doelstelling te geven aangepast op de teamwaardes, zoals alle doelstellingen die eigenlijk 1 waren naar 4 zetten of alle doelstellingen omzetten?
-
@davydutch_nl De situatie die je omschrijft is in 20 jaar OSM welgeteld nul keer voorgekomen. Ik denk dat het nadeel te verwaarlozen is. Ik stel voor dat we lekker van start gaan met de regels zoals deze nu zijn. Mochten jullie in de situatie komen dat jullie met Crew 8 en Crew 9 terecht komen in dit scenario, staat het jullie vrij om promotie te weigeren..
-
@shadychrist7_nl Nee. Wij maken de competities niet, dat doet GB.
-
De loting voor CrewCup 66 is een feit! Geef tijdig (voor zondag a.s. 23:59 uur) de line-up van je crew door om strafpunten te voorkomen in de desbetreffende topics!
CrewCup 66: Loting Champions League
CrewCup 66: Loting Europa League
CrewCup 66: Loting Eredivisie A
CrewCup 66: Loting Eredivisie B
CrewCup 66: Loting Eerste Klasse ASucces allemaal!
-
Deadline is verstreken. Op twee crews na (zie het topic CrewCup 66: Opgelegde straffen) is van elke crew de line-up binnen. Vanavond om 21:00 uur worden alle competities aangemaakt en worden de invites verstuurd.
Succes allemaal!
-
@keejos_nl Dank je wel en jullie ook succes
-
Succes allen! Op weer een mooie editie.
-
Succes allemaal....
Wel nog een vraag hoe komen wij zonder gedegradeerd te zijn ooit... in de eredivisie B.... terwijl wij A speelden?
Alvast bedankt.
-
Dit is puur loting. Is hetzelfde niveau, dus geen degradatie.
-
@joost-sœter_nl thanks voor de toelichting
-
Ik ben benieuwd hoe dit plaatje er aan het eind van de comp uitziet
-
Nooit geweten dat CC geen Crewcup, maar Cobus Competitie betekende!
-
-
@vinnievuik_nl Hij was het vergeten aan te passen was ook de eerste keer dat die zoiets deed, dus ik vergeef het hem alvast, hopelijk jullie ook kan iemand dat nog aanpassen? ^^
-
@maxaldinho_nl Ja hij kan hem aanpassen, dat zij ik net tegen hem
-
Dat kan hij zelf doen bij de moderator-tools