CrewCup: Algemene Discussietopic
-
**Officieel **
Er zal een restart komen voor de Crew Cup. We hebben met GB kunnen communiceren en de crew cup spelers zullen geen deel meer uitmaken van de tests.
Latere info volgt maar de huidige Crew Cup gaat Niet door.
-
@wooper_nl Neem aan dat er op zijn minst compensatie komt voor de managers welke de competities hebben aangemaakt?
-
Haha, dan moet je GB lief aankijken, maar zal lastig worden.
-
Wauw, nooit gedacht dat GB dit soort maatwerk op zich wil nemen (test specifiek uitzetten voor bepaalde managers). Zo worden we toch nog positief verrast in dit fiasco.
Geeft ook wel weer hoop voor de toekomst, misschien hoort het uitzetten van tests/evenementen voor bepaalde managers/accounts nu ook tot de mogelijkheden in de toekomst #blijvendromen
Compensatie zal lastig worden inderdaad, maar kijkend naar hun reactie zien ze wel dat het de CC kan verpesten. Dus mogelijk trekken ze het boetekleed aan
-
@vertrigo_nl Ik heb het gevraagd. Van zodra ik antwoord heb hoor je wel van me.
-
De moderators worden gecompenseerd. Ik heb de namen doorgegeven.
-
@waterhoen19_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
GB is amateuristisch
-
Chill dan word ik dus kampioen
-
Wordt iedereen automatisch gekickt?
-
Dat is ook mijn vraag.
-
Volgens mij moet je zelf ontslag moeten nemen zoals in ieder andere competitie, dit kan pas na de voorbereiding.
-
Vroeger kon een admin je gewoon kicken op elk moment ( zonder ontslag op je profiel )
-
@mikevanderhilst_nl Kan nu nogsteeds hoor maar ze doen het niet meer.
-
Graag alle BC terug die mijn crew al gebruikt had en kicken van onze deelnemers zonder ontslag.
-
Vroeger had je dit soort amateuristisch gedoe niet.
-
@furrax_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Vroeger had je dit soort amateuristisch gedoe niet.
Dit is ook niet de schuld van de mods uiteraard
-
@peter-osm-master_nl Zeg ik niet. Schuld ligt bij GB. Voor de zoveelste keer...
-
@timeenennaam_nl Kan hier even antwoord op worden gegeven?
-
@furrax_nl Wij doen ons best om de verloren BC terug te compenseren. Alsook gaan we er van uit dat spelers niet zelf ontslag hoeven te nemen. Wat het amautrisme betreft, daar kunnen wij (mods) niks aan doen!
-
@timeenennaam_nl We gaan er van uit dat iedereen uit de competitie zal verwijderd worden