CrewCup: Algemene Discussietopic
-
Nee nog niets.
-
@daankaars_nl
Sorry, had eerst een avond 4 daagse te lopen. Maar is uiteindelijk allemaal goed gekomen.
-
@trikki-rikkie_nl Zucht.... te laat is te laat, je had een uur de tijd, zo moeilijk is het niet toch ?
-
@trikki-rikkie_nl Excuseer Niek even.
Kan altijd wat zijn. Jammer voor jullie zelf denk vooral, strafpunten wil natuurlijk niemand.
We zijn gelukkig lekker van start! -
@trikki-rikkie_nl En aangezien jij al aangegeven hebt alle besloten trainingen op Niek in te zetten.
Jammer dat dit zo moet, hij geeft in eerste instantie gewoon een overtreding aan, die jij hebt gemaakt.
ik werk vanaf 5 uur 's ochtends, dus wil ik graag dat een cc gewoon op tijd start.
zet je bt's maar op mij!
veel plezier en succes verder! -
De eerste tussenstanden komen eraan
-
Heb ik nu echt strafpunten gekregen voor 10 minuten te laat opstarten van de competitie. Het kost mij al BC, en ik zet mij altijd in voor 100% in voor de crew en OSM. Dit vind echt een naaistreek en daarmee denk ik er over na om na ruim 15 jaar na deze CC competitie te stoppen met OSM. De LOL is er bij vanaf. Gr. Rik
-
@trikki-rikkie_nl regels zijn regels maar je hebt gelijk ook, dit is er over.
-
laatste 5 wedstrijden na elkaar trek ik 3xrood bij normaal spelen ,rode en oranje scheidsrechters,dit is er dik over zoiets en cc onwaardig , na deze cc trek ik er de plug uit want plezante is eraf met dit game.
-
@rudiclaeys_nl Geen mvg dit keer???
-
-
@rudiclaeys_nl Dat is natuurlijk erg vervelend
Het kan aan meerdere factoren liggen, zoals je manier van tackelen, maar leuk is het niet uiteraard.
Wie weet gaat het de komende dagen beter daarmee -
HI allen!
Velen hebben al de vraag gesteld of CC nog een seizoen gaat krijgen voor de zomerstop en hier zou ik dit weekend een antwoord op geven.
Na dit lopende seizoen, starten we de zomerstop
Uitleg
Middels berichten die ik al heb ontvangen (mede voor KL ook), gaan velen op vakantie en hebben liever een osm verplichting minder. Zeker na 2 covid-jaren, is het ook weer eens lekker om ertussenuit te gaan met het gezin, familie en/of vrienden, dus alle begrip natuurlijkDaarnaast, staat er geen Transfermadness weekend gepland in Juni, waardoor de kans erg groot is dat deze in de eerste 2 weken van Juli komt (en dus in het begin het volgende CC seizoen kan komen) Om dan eventueel de CC weer op te schuiven, zou dan betekenen dat er dan nagenoeg geen zomerstop is.
Alternatieven
Voor de mensen die graag actief blijven, komt er een CC Summer (en mogelijk nog een individueel event ernaast)Er zal een event topic aangemaakt worden in de komende dagen, maar het concept van CC Summer is vast wel bekend van vorig jaar, dat managers zelf een team mogen samenstellen van 4 managers uit minimaal 2 verschillende crews
Verdere spelregels en data zullen in het event topic bekend gemaakt worden.In de maanden juli en augustus zal dit zich afspelen, waarna de CC weer hervat zal worden omstreeks eind augustus/begin september. (uiteraard afhankelijk van events)
Note: Vooralsnog is dit de planning. Mocht er iets zijn waardoor het anders zal lopen, dan zullen we dit tijdig informeren -
Je kan zeggen wat je wilt, maar vgm is er in iedere CC competitie iets van spanning te vinden. Is het niet om promotie/CC winst, dan is het wel om degradatie
Aangezien we ook 2 "afwijkende" leagues hebben (qua speeldag), zullen de standen na iedere speeldag volgen
-
De eindstanden van CC90 staan erop.
Enkel van de 2e Divisie zal er nog een update komen, daar zij een dag later begonnen zijn.RISE UP, gefeliciteerd met de CC winst!
De laatste dagen in de competitie waren wederom weer erg spannend in de CL. En dit lijkt een trend van de laatste paar seizoenen CC.
En niet alleen in de CL uiteraardFelicitaties aan alle promovendi
De reguliere CC neemt een zomerbreak, maar CC Summer staat klaar voor ieder die graag door wilt blijven spelen.
-
Gefeliciteerd Rise UP met de Winst van de CL
-
Gefeliciteerd rise up
-
Gefeliciteerd Rise Up 🥳!
Nog niet eerder gezien dat de kampioen maar 1 team op of boven doelstelling heeft staan.
-
Proficiat Rise up!
On a sidenote: wij degraderen met kampioen en DS5 die positie 4 eindigt. Gekker dan dit wordt het niet.
-
Namens Rise Up, dank jullie wel allemaal mensen!
Was een erg spannend seizoen, waarbij het tot het laatst erom spande. Gelukkig voor ons was de laatste ronde precies goed waardoor we de titel konden grijpen.Volgende x weer een nieuwe ronde en nieuwe kansen. Kijk uit naar weer zo'n spannend seizoen