CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@vinnievuik_NL Via verschillende app-groepen wordt er volgens mij voldoende over gediscussieerd
Sluit me verder volledig aan bij de voorgangers dat dit zeker een vooruitgang is tov de vorige opzet. Ben verder ook wel benieuwd wat iedereen vind van de sheet...in een kwartiertje bedacht en maar in één competitie vooraf kunnen testen namelijk
-
@vinnievuik_NL komen weer managen joh, leuk toch. Iedereen wil het wel had ik met @Robbiebb_NL over vandaag op whatsapp. En je noemt het zelfs nog steeds ''onze crewcompetitie''. Je zal zien dat het nog steeds heel leuk is, ik speel jullie crewcompetitie nu mee op mijn HA. Doelstelling was vooraf en nog steeds vooral leren en er sterker uitkomen.
-
Ik denk dat het ook een nadeel kan zijn. Was het niet in teamverband geweest dan hadden we als crew 1 promotie gehad (lid). Nu helaas is dat niet het geval en hadden wij een manager die er geen zak meer aan deed. In het eerder benoemde teamverband word je dan toch de dupe van zo'n manager jammer genoeg.
-
@Icarus90_NL
Als hij in z'n eentje mee had gegaan ook hoor. Dan was hij individueel gedegradeerd. -
@waterhoen19_NL
Ik zag al een screenshot van Re langskomen ja. Jullie hadden te veel pech om het GF moeilijk te kunnen maken. Verrassend, die pech -
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@waterhoen19_NL
Ik zag al een screenshot van Re langskomen ja. Jullie hadden te veel pech om het GF moeilijk te kunnen maken. Verrassend, die pechAls ze teveel pech hadden, hadden ze het zonder die pech Goodfellas dus wel lastig gemaakt. En hebben ze in feite ondanks die pech Goodfellas toch best lastig gemaakt Misschien had Goodfellas nog paar extra strafjes kunnen pakken xD
-
@Dave-Jansen_NL Ik verwacht eerder het tegenovergestelde. De crews die nog meededen met één a twee sterke managers, gaan nu eerder afhaken, omdat ze geen heel team bij elkaar kunnen krijgen. Hierdoor zal het aan de top alleen maar dunner gezaaid worden.
Vind het wel een een grotere verbetering, daar niet van, je speelt nu echt als crew. Het had alleen naar mijn idee eerder moeten komen, voor OSM 3.0 of vlak na de lancering van 3.0. Het lijkt erop dat het nu te laat is gekomen.
-
Mijn crewgenoten en ik bij LFS zijn positief gestemd over de nieuwe opzet in ieder geval.
-
@Christiano-Mengelaldo_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Mijn crewgenoten en ik bij LFS zijn positief gestemd over de nieuwe opzet in ieder geval.
Ja zeker weten, veel leuker om in een team te strijden dan de individuele prestaties zoals het was. Krijg zo meer het gevoel dat je het met je crew doet.
-
@sir.himself_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Dave-Jansen_NL Ik verwacht eerder het tegenovergestelde. De crews die nog meededen met één a twee sterke managers, gaan nu eerder afhaken, omdat ze geen heel team bij elkaar kunnen krijgen. Hierdoor zal het aan de top alleen maar dunner gezaaid worden.
Vind het wel een een grotere verbetering, daar niet van, je speelt nu echt als crew. Het had alleen naar mijn idee eerder moeten komen, voor OSM 3.0 of vlak na de lancering van 3.0. Het lijkt erop dat het nu te laat is gekomen.
tegen over gestelde dus dat er vaker een underdog wint?
Ik denk dat je vanaf nu tot pak em beet 20 versies verder dit de winnaars zullen zijn.Goodfellas, LFS, OSU standaard
Imperium, OFF, uitschieterverder zou ik niet meer weten wie mee zou kunnen doen voor een titel in de CL.
misschien zit ik er naast en dat hoop ik ook, maar hier ben ik dus bang voor
-
Of Goodfellas meer of minder gaat domineren weet ik niet. Wat ik wel weet is dat ik het persoonlijk en mijn crewmaten dit in teamverband strijden zeker kunnen waarderen. De regels zijn transparent en duidelijk en er is meer cohesie. Vind het leuker dan wanneer het indvidueel geweest zou zijn qua stand.
-
@Dave-Jansen_NL Ik bedoelde met het tegenovergestelde, het tegenovergestelde van weer meer leven krijgen in crews. Niet van dat een underdog de CL wint. Zie voorlopig OFF hem niet winnen hoor, eerst er maar eens komen. Het zal inderdaad tussen die drie gaan en de rest kijkt toe.
-
Hopelijk vinden we voor voor de Europa League 4 gemotiveerde crewleden
Ikzelf ben zeker opnieuw van de partij, vond de opzet meer dan geslaagd!
Er zullen inderdaad wel geen verrassingen meer zijn, weinig variatie aan de top. Maar wel een enorme dynamiek.
Dat teambouwen is wel uit de hand aan het lopen een DS10 met bijna 1 miljard teamwaarde is zowat de standaard dit seizoen
Het was geen goede performance van JR, dat is wel duidelijk. Ikzelf ook hard gefaald met m'n DS4.
Volgend seizoen beter! -
We hebben als OSU gewoon een aantal potjes echt niet het geluk aan onze zijde gehad ivm rode kaarten en steals. Dat doet echter niets af van de prima prestatie die door GF geleverd wordt.
Vic had een prima start met West-Brom maar zakt nu spijtig genoeg weg op het einde.
Re had net niet de flow of het vertrouwen om Man U met een 433 naar de titel te leiden.
Braams en ik presteren wel naar verwachting, met een prima notering en de beker in mijn kast.Het was alleszins een super editie wat mij betreft :clap_tone1:
-
@sir.himself_NL ja idd daar lijk je gelijk in te hebben helaas, maar ik hoop dat er nieuwe of oude crews opstaan.
-
Zeker een leuke eerste editie.Snel een gat geslagen, de hele competitie 4 man in de top 8 gehad. Door stommiteiten 750 strafpunten gepakt. Ook wij hadden last van kaarten en steals, dat heeft ieder team en het is een zwaktebod om je daar achter te verschuilen, vooral als je zo een gigantische achterstand hebt.
@PieterPacolet_NL Sterk seizoen, niet verwacht dat jij je ook achter pech zou verstoppen maar dat je een realistischer kijk had op de competitie. Vooral omdat OSU nooit enigzins in de buurt is geweest
-
Ik verstop me toch achter niets? Ik verduidelijkte enkel wat Re bedoelde met pech. Ik ben trouwens van de mening dat aan het einde van het seizoen iedereen evenveel pech heeft, net hetzelfde geldt trouwens voor de transfers. Dus niet te snel met een beschuldigende vinger wijzen, ik doe niets af aan de overwinning van GF. Maar de tweede plek hebben we wel verdiend met de prima prestaties van West-Ham en Hull
-
@Dave-Jansen_NL is wel een beetje arrogant om te stellen dat dit de enige zijn Dave
-
@Sir-Heyvaert_NL Faalhaas!