CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@andy-vanmechelen_nl aan hoeveel spelers per dag zit je te denken dan ?
-
@niekpro2005_60_nl dat is iets wat je onderling kan overleggen als dit van toepassing zou zijn maar ik vrees dat we zo'n voorstel er nooit door zullen krijgen
-
Ik heb het voorstel om transfers te beperken of enkel toe te laten tussen bepaalde speeldagen 10 keer gedaan, begint er nu eindelijk een belletje te rinkelen. Het spel is echt fucked up nu met die monsterbedragen. En de reden is dat we meer coins uitgeven aan die fucking wereldscout. Ik heb 2 spelers gekocht in duel voor 2 speeldagen met scout en kost me 80 coins. Moet wel want transferlijst is leeg en anders kan je niet mee met de rest.
-
@andy-vanmechelen_nl Ga jij dat controleren? Gewoon zoals Rob zegt, geen transfers in de madness of gewoon verder doen zoals het nu gaat.
-
@wooper_nl Misschien sowieso een idee om de starts in de eerste week van een maand te vermijden, zodat een eventuele transfer madness aan het begin van de competitie vermeden kan worden.
-
@andy-vanmechelen_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
We kunnen er anders ook een limiet opzetten? Maximum zoveel spelers aankopen per dag ofzo?
Met transferrestricties wordt het al snel te onduidelijk. De Crew Cup wordt door managers op alle verschillende niveaus gespeeld en niet iedereen vindt het prettig om bij elke login na te moeten denken wanneer een speler wel of niet gekocht kan worden. Het beste event is het event met zo min mogelijk regels. Daarnaast willen jullie tijdens zo'n event niet het hele weekend met OSM bezig zijn, dus dan moeten we ook niet willen dat mensen straks het hele weekend bezig zijn om transfers van anderen te controleren en als straf te melden.
Het meest voor de hand liggende zou dus zijn om een complete bevriezing van de transfermarkt te hanteren of om gewoon alles toe te staan.
-
@appiel_nl said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@carphunter79_nl En wat als je dan blessures en kaarten krijgt? Dan speel je 2 wedstrijden met een halve selectie? Of vind je dan dat we moeten zeggen, daar had je voor de transfermadness er aan kwam aan moeten denken.
Wat op zich kan hoor, voetbalclubs in RL kunnen ook niet als 4 spitsen geblesseerd zijn ff 3 nieuwe kopen, maargoed, zitten wel wat meer dingen achter dan gewoon niet handelen
Je geeft eigenlijk al zelf het antwoord op je eigen vraag. Je zou er inderdaad van tevoren rekening mee kunnen houden.
Daarnaast kun je de afweging maken om onderlinge transfers buiten de transferlijst wel nog steeds toe te staan in deze freeze-periode, waardoor je hier als crew op in zou kunnen spelen.
-
@wooper_NL gaan we nu beweren dat mensen hier vies van zijn ken er genoeg die zo'n zaken maar al te graag controleren om andere strafpunten te bezorgen, het was ook maar een idee, ik geloof overigens niet dat het bevries idee er ooit doorkomt dusja, maar ik ben wel voorstander ook al speel ik zelden cc
-
@andy-vanmechelen_nl Ja weet ik Andytje. Maar waar stopt het dan?
-
@frits-van-turenhout_nl heb ik al lang geleden gezegd in kl en ben daardoor 1 jaar geschorst omdat ik mijn ontslag had gegeven tijdens een verkoopmadnes omdat ik in 6 dagen niks verkocht en andere manegers volop .
-
@rudiclaeys_nl je vergeet wat....
Mvg
-
@zork-angels_nl
-
@appiel_nl Er zulle helaas een paar nadelen zijn idd. Maar iedereen heeft er mee te maken dan. Maar als we dan de goede trouwe managers kunne behouden met dit spel zou wel fijn zijn toch? Plus ik vind die nadelen niet te overwegen tegen die verschrikkelijke pay2win acties. Alleen een pay2winner zal het hier nie mee eens zijn. Ik zou zegge zoek nog een leuke bezigheid erbij maar ik hoop echt dat we die madness kunne verwijderen in de kl en cc.en niet als je is een leuke dag hebt en effe nie online bent geweest. Dat al het kaas van je brood gegeten is . En er ook werkelijk niks te koop staat. Kan je nog zulke leuke tactiekjes spelen maar kansloos. Nou ik hoop dat we er samen uit komen manne. Spelplezier is heel belangrijk!!
-
@zork-angels_nl
-
De standen staan er inmiddels op!
TFE, van harte gefeliciteerd met de CC winst!!
Hopelijk hebben jullie het goed gevierd, want het was een spannend eindstuk in de CL.
Alle promovendi eveneens gefeliciteerd uiteraardVergeet niet om in te schrijven voor het nieuwe seizoen
-
TFE van harte met de winst in de cc
-
Gefeliciteerd TFE, wederom weer een enorm spannend seizoen.
-
Gefeliciteerd met jullie CC titel TFE!