CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Robbiebb_NL Heb je nog wat nieuws ivm die crewupdate? Wanneer ie er gaat komen fzo etc.? Alvast bedankt!
-
@Alfonzso_NL192 2019.
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Op de valreep knalt Tottenham er nog ff een klapper bij
Henrique Tottenham Hotspur Sevilla Mid 22 31,57M 73,59M 09:02Die was wel ff nice ja
-
Verkoopstats CC CL
Teambouw CC CL
-
@Glennevire_NL @vinnievuik_NL 89 was fout maar wel 83 miljoen en heb er een screen van die later vandaag zal uploaden
-
@Alfonzso_NL192
Jammer, ben wel benieuwd of er een "Eindranking" is vd oude CC? -
Handelsstatistieken Eerste Divisie(27/39)
Handelsstatistieken Eerste Divisie per Crew
-
-
@Vjenne-Rulezz_NL
Goed in evenwicht, dit seizoen, met de teambouw. Dan wordt het toch op de andere managerskills beslist deze competitie. -
is er ook een crew cup op de engelse versie van osm? ben al een tijdje ook terug bezig op ofm. maar zit daar niet in een crew.. het lijkt me er ook op dat de crews daar een beetje dood zijn, want heb al een tijd geleden daar in de 'zoekt een crew'-page men "cv" achtergelaten... en heb daar toch nog niets ontvangen van een berichtje fzo. Na ja, ik sta natuurlijk wel nog enorm laag op de ranking.
-
Ik heb een tijdje op OFM in een Engelse crew gezeten maar heb niet iets gezien wat op crew cup lijkt.
Wel veel battles achterelkaar , de ene is nog maar net afgelopen en de volgende staat weer klaar.
Ook is er dan een bepaald battle-competitie verband.
Ook voor het crew kampioenschap is een competitie uitgezet.Let wel dit was voor de 3.0 update
-
@Alfonzso_NL192 @Pondboy_NL
Op OFM staat alles in het teken van battles. Het WK voor landenteams is net voorbij en het WK voor crews is nu bij de kwartfinales. Deze grote toernooien (+/- 100 crews) worden door de moderators georganiseerd maar er zijn ook kleinere initiatieven van crews zelf. -
bedankt voor de uitleg jullie tweetjes! @Pondboy_NL en @waterhoen19_NL
-
Transferstatistieken EL
-
-
Eventjes tegen de grote @MikevanderHilst_NL gewonnen.
-
Normaal baal ik daar altijd wel van maar tegen de toch zeker net zo grote @Furrax_NL kan ik dat wel hebben.
-
@MikevanderHilst_NL Sportief!!!
-
@waterhoen19_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Alfonzso_NL192 @Pondboy_NL
Op OFM staat alles in het teken van battles. Het WK voor landenteams is net voorbij en het WK voor crews is nu bij de kwartfinales. Deze grote toernooien (+/- 100 crews) worden door de moderators georganiseerd maar er zijn ook kleinere initiatieven van crews zelf.Dat klinkt wel leuk
-
Wtf is dit dan voor een uitslag :')