CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Glennevire_NL said in Tussenstanden CC56:
@Sir-Heyvaert_NL Hoezo af laten weten? Is lijfsbehoud als promovendi niet goed genoeg?
Heb je gezien hoe Sir Bart zelf presteert?
-
@vinnievuik_NL nee dat niet. Maar CC is een team effort toch?
-
@vinnievuik_NL Nu gezien 13en en 17e in MP ranglijst maar daar wel boven twee leden van Goodfellas Stef en Roland
-
@vinnievuik_NL waarom zie ik @Memphis-United_NL nooit meer posten en doet hij zowel niet mee in deze CC als CK ronde?
-
@Glennevire_NL
Het behoud is fantastisch, maar buiten Robin staan we alledrie onder ons DS, persoonlijk sta ik 13de met DS7, toch wel ondermaats te noemen
heb een vreselijke eerste seizoenshelft gehad, een degelijke tweede. -
@vinnievuik_NL
Dit dus -
De laatste loodjes zijn aangebroken!
-
@Glennevire_NL Klopt. Dus Dave noob!
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@vinnievuik_NL waarom zie ik @Memphis-United_NL nooit meer posten en doet hij zowel niet mee in deze CC als CK ronde?
Minipauze na verschillende CC en battles op rij.
-
@Sir-Heyvaert_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@RAWstyler_NL
En wie weet vanavond nog de dubbel!
Jammer dat de rest van zijn ploeg het wat laat afweten in de standOf toch niet...
Ooit liep ik met Real ook in de bekerfinale de dubbel mis, toch leuk om dan nu alsnog een CL bekertje toe te voegen aan de 'prijzenkast'. De CC winnen moet dan de volgende keer maar gebeuren, al zijn we bij LFS wel tevreden met een 2e plek na onze dramatische start.
Vanavond nog even alles of niets spelen om alsnog mijn ds te halen.
-
-
Mooie overzichten @Robbiebb_NL
Alleen de kleurtjes van de EL sheet zijn toch nog versprongen. -
En gefeliciteerd met de CC winst OSU
-
Gefeliciteerd OSU met CL winst!! En mijn crewmaten met CC EL winst!
-
Proficiat aan alle promovendus en CL Winnaar!
Zelf een prachtige eerste ervaring opgedaan in de EL, zwaar maar leerzaam. -
Congratz OSU, was al vrij snel duidelijk dat jullie niet te stoppen waren dit seizoen! Wel blij dat ik Patje (en de rest) voor ben gebleven in de competitie
-
Verkoop stats CC CL
Teambouw CC CL
Bizar dat 1 miljard TW tegenwoordig 'gewoon' is 18/20 hebben dit gehaald..
-
@Robbiebb_NL waar zijn die 1tjes voor die ik zie met sheet punten zoals bij ART OF SOCCER ?
-
Laat maar zie het al.