CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Genious18_NL maakt je naam wel waar zeg 5vs6 kansen en 0-3 Zelden zo teleurgesteld naar scoreboord gekeken haha.
-
Jeeej goede ronde voor ons. 5 punten met 3 uitwestrijden
Punt gepakt met flinke steal ben niet trots op maar voelt wel goed eens mee te maken. -
@MartijnFC_NL jullie van OFF gaan lekker zeg...
-
Robbie had ook weer een ziek transferoverzichtje gepost van de Europa League. Die moeten we ook voor de CL hebben. Zijn toch de competities die de hoogste teamwaardes genereren ( scouts, oefenwedstrijden, crewtransfers ) en juist dan is het toch wel extra leuk, mede door het verlies aan coins, om dat soort stats te regelmatig te kunnen bekijken.
-
@MikevanderHilst_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Robbie had ook weer een ziek transferoverzichtje gepost van de Europa League. Die moeten we ook voor de CL hebben. Zijn toch de competities die de hoogste teamwaardes genereren ( scouts, oefenwedstrijden, crewtransfers ) en juist dan is het toch wel extra leuk, mede door het verlies aan coins, om dat soort stats te regelmatig te kunnen bekijken.
Dan maak je die toch even
-
@Glennevire_NL achja, er is weinig te zeggen na 4 speelrondes
-
@MartijnFC_NL das waar
-
Aan en verkoopstats EL:
De scoutspelers (SC) zijn een indicatie. Dit zijn spelers die van buiten de competitie komen en er een marge is betaald tussen de 1.21 en 1.45
Teambouw
-
@MartijnFC_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Nog nooit zo slecht verkocht.. echt waardeloos.
Je staat netjes 2de met je DS13, dat is beter dan goed verkopen en 13de staan met een ds2
-
@Robbiebb_NL true natuurlijk, maar ik loop wel gigantisch achter..
-
Leuk om al die onderlingen samenwerkingen/transfers te zien binnen crews. Geeft het wel extra soort van dimensie
-
Ik verveelde mijzelf zojuist. Heb alle uitgaande transfers aan engine van gisteren 14 mei en vandaag 15 mei bekeken tot en met 14:00 vanmiddag. Kom tot het volgende
@Braamsie-_NL
@Genious18_NL
@MikevanderHilst_NL
@Vjenne-Rulezz_NL -
Samenvatting/conclusie:
LFS laatste 2 dagen 27 spelers verkocht
OSU 19
IMP 17
KL 15
en JR 11 -
@Glennevire_NL Ik verveelde mij niet, maar hierbij een overzicht van de totale CL tot nu toe.
-
@Vjenne-Rulezz_NL thnx vriend. Mooi overzicht
-
Kutseizoen.
-
verkoopstats EL tot de worker van 16 uur
-
@Genious18_NL heb jij de engine omgekocht ofzo :')?
-
@Glennevire_NL uitzonderlijke dag gehad vandaag ja . Compensatie voor de drama verkoop tijdens begin van vorige crewcup bij LFS denk ik
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Glennevire_NL @vinnievuik_NL 89 was fout maar wel 83 miljoen en heb er een screen van die later vandaag zal uploaden
had je deze screen nog, ben eigenlijk wel benieuwd erna haha, wist niet dat dat kon namelijk