CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@maricja_NL Werkt je dodelijke 433B niet meer?
433 heeft geen enkel nut in een competitie waar alle teams op het begin gelijk zijn, wat denk je waarom ik zo klaagde over Brazilië
lol, ik speel niet anders, juist een heerlijke comp om 433 te spelen
-
@Naruto-Uzumaki-2014 said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Vjenne-Rulezz_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
@maricja_NL Werkt je dodelijke 433B niet meer?
433 heeft geen enkel nut in een competitie waar alle teams op het begin gelijk zijn, wat denk je waarom ik zo klaagde over Brazilië
lol, ik speel niet anders, juist een heerlijke comp om 433 te spelen
Verschil tussen EL en CL is me al even duidelijk, dus dat kan ik me daar wel voorstellen ja.
-
@Vjenne-Rulezz_NL gewoon 4231 downgraden in de engine
-
@Naruto-Uzumaki-2014
En wie ben jij? -
@Robbiebb_NL moet ik miss maar weer es uit de kast halen.
-
Crewcup Champions League
Stijging teamwaardes in miljoenen
Gemeten op 25/05/2017 - 19:00- (OSU) Braamsie - Vitoria DS10 + 582
- (LFS) Genious18 - Sport DS12 + 563
- (KF) the Skippy - Sau Paulo DS4 + 542
- (LFS) The best man. - Cruzeiro DS4 + 518
- (OSU) Pieter Pacolet - Santos DS7 + 514
- (IMP) Jopie1313 - Atl. Mineiro DS1 + 503
- (KF) MikevanderHilst - Gremio DS4 + 474
- (IMP) Glennevire - Corinthians DS7 + 460
- (JR) Vjenne-Rulezz - Palmeiras DS1 + 444
- (OSU) den Hertog - Flamengo DS4 + 441
- (JR) Sir Dieter L - Fluminese DS7 + 434
- (OSU) Isalvador - Bahia DS13 + 432
- (KF) McWilliam - Coritiba DS10 + 423
- (LFS) coachmaster7 - Atl. Para. DS7 + 422
- (IMP) Mark_van_V - Atl. Goia. DS16 + 412
- (KF) Jottum64 - Avai DS16 - + 379
- (JR) Sir Heyvaert - Chapecoense DS13 + 376
- (LFS) Maricja - Ponte Preta DS13 + 369
- (IMP) Renkie - Vasco de Gama DS10 + 364
- (JR) Furrax - Botafogo DS10 + 219
OSM Striker Ultras + 1969
Looking For Silverware + 1872
Kanarifuglene + 1818
Imperium + 1739
Just Relax + 1473 -
Verkopen EL:
-
-
@Robbiebb_NL
Jullie groei in TW past in de top 6 van de CL. Snel die promo pakken en terug naar CL, lekker bezig -
Ben eigenlijk nog de best presterende D1 in de Europa League.
Na een moeilijk begin draait het nu op alle vlakken wat beter dus ik blijf kijken naar plaats 5.
Met 9 punten achter lijkt mij plaats 4 onbegonnen werk.
-
Teamwaardes en groei CL speeldag 21/43 gemeten huidige TW 11:35 28-05-2017 Tabel gesorteerd op % groei
-
Eredivisie A:
-
Opvallende (en vreemde) keuze van OFF in het onderlinge duel gisteren
-
@Robbiebb_NL
Wat is er vreemd/opmerkelijk aan? De kans dat wij jullie nog inhalen is echt ontzettend klein. Dan is het wat mij betreft geen rare keuze dat we Daley laten uitlopen op de 6 managers die er vlak onder staan in een poging om de 2e plek veilig te stellen. Als er bonussen voor de top 3 in de sheet hadden gezeten dan was het natuurlijk een ander verhaal geweest, alhoewel Jip ondanks deze losing ook gewoon nog kans maakt om kampioen worden. -
@Silvester-J_NL ik had niet verwacht dat jullie nu al de handdoek in de ring zouden gooien, verder lastig te zeggen wie die 3 punten harder nodig gaat hebben, bovenin staat het ook dicht op elkaar. We hebben nu pas de eerste speeldag van de terugronde gehad, dus nog een lange weg. Het is misschien ook meer het signaal wat jullie hiermee naar ons afgeven
-
@Robbiebb_NL
Haha nouja de handdoek in de ring gooien.. We zijn gewoon realistisch.
Inmiddels is de voorsprong in de sheet zelfs al opgelopen tot zo'n 3300 punten en staan jullie ook qua teamwaardes een flink stuk voor. Hoe gaan we dat ooit nog goed maken? Zelfs toen Jip en Daley nog op plek 1 en 3 stonden, hadden jullie al een lichte voorsprong op ons. Dan komt er nog eens bij dat het onderin bij ons nogal vaststaat en het heeft ook niet bepaald meegeholpen dat er bij ons wat dingen fout zijn gegaan zoals bijvoorbeeld de puntenstraf die we hebben moeten incasseren.Er had inderdaad wellicht meer ingezeten dit seizoen, maar toch ben ik blij dat het er op lijkt dat we ons dit seizoen wel gewoon weten te handhaven in de Europa League, want dat is de vorige keer niet gelukt.
-
@Silvester-J_NL ik had nog niet helemaal door dat onze voorsprong al zo groot was, dacht dat bjorn en martijn nog wat hoger stonden. Het gaat inderdaad nog een lastig verhaal worden om met 4 man in de top 10 te komen (wat jullie in het begin wel hadden). Wij hebben nu weinig te klagen met 4 man in de top 8
-
2 winst en 4 verlies laatste 6 duels.. En alsof niet genoeg is voor mij alleen is @Mark_van_V_NL enige van ons die geen nachtmerrie reeks heeft
-
Ik heb de smaak dan eindelijk eens te pakken, finale plaats binnen