CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@The-best-manager-in-the-world_NL beter dan die van ons is het geworden ja, denk wel minder dan je had verwacht
-
Hij is fijn.
-
@MikevanderHilst_NL ik baal wel van lol. Gefeliciteerd. Zelf win ik in KL met 10vs3 schoten tegen :')
-
@Glennevire_NL
Snap ik. Haha ja ik had hem laatst ook tegen met dezelfde stats.
Morgen herkansing in KL2 -
Van een paar speeldagen geleden ondertussen, uit de Eredivisie A
-
Verkopen EL:
Teambouw EL:
-
Alleen tussen nu en 16:35 Batshuayi voor maar 25,85 miljoen te koop; das 2 miljoen boven zijn waarde maar. OP=OP
-
@Robbiebb_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Verkopen EL:
Teambouw EL:
Gaat lekker, nu nog OFF inhalen in de echte stand
-
@vinnievuik_NL Zie tussenstandtopic
-
Weer bestolen door een KL vogeltje. Smerige dieven zijn jullie zeg 12vs6 schoten en dan 0-2 ...Vroeger won je zoiets iig 4-2
-
@Glennevire_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Weer bestolen door een KL vogeltje. Smerige dieven zijn jullie zeg 12vs6 schoten en dan 0-2 ...Vroeger won je zoiets iig 4-2
ja man is tegenwoordig gewoon loterij geworden, taktieken die vroeger bijna onverslaanbaar waren worden nu gewoon keihard ingemaakt maar ze blijven zeggen dat er niks veranderd is.
-
@Glennevire_NL
Vroeger: toen de lucht nog schoon was en de sex nog vies was..... Oh nee, toen was je nog niet geboren
Vroeger: toen je nog niet op niveau speelde...
-
@the-Skippy_NL ik ben 30 lieverd. Tenzij jij 40 bent, heb je die tijd zelf ook niet meegemaakt Gefeliciteerd als nog. Ik geef toe wat Dave zegt het is idd een loterij. Af en toe win ik ook met flink minder kansen maar voel me dan eerder schuldig dan blij. Is alleen net kut qua timing ik ging fantastich met plek 4 en dsn twee keer verliezen op rij van de 3 , terwijl beter team doet pijn. Ik neem dit spelletje allicht te serieus....Toen ik in 2011 KL ging spelen waren 95% van de top 100 managers van nu nog niet eens top 2000
-
Zo de kwartfinale beker CL loting is ook niet heel spannend;
KL, OSU en IMP alle drie een onderlingen battle.. Alleen onze Jopie uit bij TBITW is een externe wedstrijd xD -
Eredivisie A:
-
JR gaat als een baksteen!
-
@Vjenne-Rulezz_NL baksteen , ''de rest is geschiedenis'' (Jeugd van Tegenwoordig)
-
@Glennevire_NL watskeburt, Jezus wat een oud nummertje zeg.
Ik hoop eerlijk gezegd op een betere periode nu in de CC eigg. Tijd om te stijgen
-
@maricja_NL met als dieptepunt van de 10 man van mijn team thuis verliezen toch? :S sorry. Normaal win je zovaak van mij
-
De DS1 s van JR en LFS zijn uitgespeeld. 6-0 en 4-0 van crew maten verloren :')