CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@BolaBranca_NL67 ik hoop het niet dat hij de dubbel kan voorkomen We gingen voor promotie, maar dit zit er helaas niet meer in. Toch hoop ik dat John de beker ook pakt
-
@PieterHofstra_NL5 zou wel terecht zijn idd gezien zijn solide spel... echter voor de prijsverdeling is het leuker dag crimsontide met penalties er met de beker vandoor gaat haha
-
@BolaBranca_NL67 We zullen zien wie de beste is. In iedergeval veel succes!
-
@PieterHofstra_NL5 jij ook
-
@BolaBranca_NL67 dit hoort in het andere topic
-
@Glennevire_NL Excuseert u mij
-
Eindstand Ere Divisie A
Wou jullie de informatie hierover toch maar niet ontgunnen
Altijd leuk, zulke statistiekjes :thumbsup_tone1: -
Zeker een harde statistiek Alfonszo.
Wellicht nog een idee om hem te rangschikken.Plus ik vroeg me af waarom je die toenname balkes gebruikt bij alle kolommen behalve bij de belangrijkste ( stijging in waarde )
gr
-
@MikevanderHilst_NL ja van dat rangschikken heb je wel gelijk. Ik zet het al per crew.
stijging in waarde geen ik geen balkjes omdat dit exact hetzelfde is als percentage (maar dan in cijfers)
-
Top.
Dat laatste klopt alleen niet. Percentagestijging is een heel andere waarde en zegt helemaal niks over de prestaties onderling. Een team met een lage beginwaarde pakt altijd een hoog percentage. Van 30 miljoen naar 300 miljoen is 1000%, een ds 1 team van 300 miljoen moet naar de 3 miljard om 1000% te halen. Een stijging die 10x zo hoog is. Het valt nu niet zo op omdat de teamwaardes daar vrij gelijk zijn maar kijk er maar eens goed naar.
-
@MikevanderHilst_NL nja, is nu geen hard werk, zal het voor de volgende crew cup effe instellen dan
-
@Alfonzso_NL192 Bedankt voor het bijhouden, zie dit topic
-
@Robbiebb_NL ??? Heeft dat met hem te maken?
-
@Glennevire_NL
Stats zoals die van @Alfonzso_NL192 zorgen er wel voor dat de sterke managers / teambouwers in the spotlight komen. We hadden @jelle_nijhof_NL zelf ook wel in het vizier, maar dit helpt wel. De getallen in de overzichten zijn nog wat vertroebeld, doordat Jelle in de laatste speelrondes al zeker was van het kampioenschap, en heel wat toppers naar zijn crewgenoten heeft geschoven. Vandaar deze versterking -
@vinnievuik_NL aah vandaar. Dankjewel Vincent Fijn weekend alvast
-
@vinnievuik_NL idd, hij heeft de crew zowat eigenhandig naar de eerste plaats gebracht en met veel voorsprong tegenover ons (Gio's Tribute)
Had hij een mindere prestatie geleverd had het veel dichter bij elkaar gelegen.Ben zelf ergens nog wel fier op men eigen dat ik de eerste was die tegen hem had gewonnen in de CC
-
@Robbiebb_NL You welcome!
-
Mag je spelers voor onder waarde aan de engine verkopen @Robbiebb_NL ? @MikevanderHilst_NL heeft namelijk speler onder waarde eropstaan. Ik koop hem sowieso niet anders is minpunten voor ons en voor KL.
-
je geeft zelf al het antwoord
โข Alle transfers tussen twee managers moeten boven de waarde liggen. Transfers aan een andere manager onder de waarde wordt bestraft (zie onderdeel โstraffenโ). -
@Robbiebb_NL maar transfers onder waarde aan de engine worden niet bestraft? Dat wil ik ook weten....