CrewCup: Algemene Discussietopic
-
@Glennevire_NL Ja hoor dat mag gewoon, er zijn geen restricties voor het verkopen aan de engine. @MikevanderHilst_NL neemt wel het risico om tegen een straf aan te lopen als een andere manager deze speler koopt, dan worden koper en verkoper bestraft
-
Ik heb hem maar weer terug op zn waarde gezet om een dergelijke situatie te voorkomen^
-
@Robbiebb_NL Is idd een risico.. maar dan krijgt die andere manager ook minpunten
-
Gefeliciteerd OSU met weer CL winst en de beker. Alle 4 op doel of erboven respect!! @Braamsie-_NL @den_hertog @PieterPacolet_NL @Isalvador_NL
-
Engineverkopen EL:
Teambouw EL:
-
Mooie lijstjes Robbie, en snel geproduceerd. De indicatie van aantal gescoute spelers blijft leuk om te zien. Knappe prestatie van OFF om met deze teambouw vrij gemakkelijk te handhaven in de EL. Jullie weten ongetwijfeld zelf ook waar de ruimte tot verbetering ligt
-
Gefeliciteerd OSU, met CC winst. Mooi stabiel gepresteerd met z'n vieren!
-
Toch weer een mooie plek in de Hall of Fame behaald dit seizoen met JR. Volgens mij is er zelden een team geweest dat het zó slecht heeft gedaan in de CL. #trots #wzjrwzdb
-
Ik herinner mij een team dat het drie seizoenen geleden nog slechter heeft gedaan... ah nee, wacht, dat waren wij ook
dan maar weer shinen in de EL! -
@Sir-Heyvaert_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Ik herinner mij een team dat het drie seizoenen geleden nog slechter heeft gedaan... ah nee, wacht, dat waren wij ook
dan maar weer shinen in de EL!Wow, ja! Toen hadden we nog 23 sheetpunten minder dan nu hahaha
-
Inderdaad, maar een heel klein verschil blijkbaar. Dacht dat het verschil met toen toch groter ging zijn, want deze keer had ik toch het gevoel dat we iets meer dan toen een rol(letje) van betekenis hebben gespeeld. niet dus
-
@Sir-Heyvaert_NL ik vond jullie iig niet super slecht. Zelfs @Furrax_NL heeft van de kampioen gewonnen, jij 2x van mij etc..Gelukkig ik wel 6 punten tegen Dieter
-
Gefeliciteerd OSU!
De eerste crew die er op 3.0 in geslaagd is om de CC-winst te prolongeren. Prestatie van formaat, al was het zonder GF natuurlijk wel een stuk makkelijker
-
Gefeliciteerd OSU, GF, TOT, BNC en de 4 promovendi van de Eerste Divisie!
Iedereen alvast veel succes in het volgende seizoen. Wel zo leuk om gewoon een normale editie te spelen in plaats van een CC summer. -
@Glennevire_NL
JR is volgend seizoen gewoon weer de favoriet om de titel in de EL te winnen. -
@Memphis-United_NL hahaha haha lol. Succes komend CL seizoen
-
@vinnievuik_NL said in CrewCup: Algemene Discussietopic:
Mooie lijstjes Robbie, en snel geproduceerd. De indicatie van aantal gescoute spelers blijft leuk om te zien. Knappe prestatie van OFF om met deze teambouw vrij gemakkelijk te handhaven in de EL. Jullie weten ongetwijfeld zelf ook waar de ruimte tot verbetering ligt
Bizar goede tactieken hebben we ook gewoon. Nu het teambouwen twee of drie niveau's naar boven trekken en we gaan richting promotie naar CL. Kijken of dat met een iets andere line-up wel gaat lukken aanstaand seizoen.
-
Eindstand CrewCup 57
-
-
Bedankt aan de moderators om er toch weer een succes van te maken! na de CC54 ging het 2 seizoenen iets minder. CC57 had weer evenveel crews die meededen.. Hopelijk volgende CC nog iets meer. Zou knap zijn!
Ik ontbrak er toch een paar dit seizoen: VVV, True Brothers, Dream Team Crew, Orange Blood Titans bv...
bedankt voor het bijhouden van de stand @Robbiebb_NL