JR & TOT: Crewcompetitie
- 
Hier vind je alles over de Crewcompetitie van: 
 Just Relax & The OSM Tigers Speeldag 24/39 op dit moment. 
 Het wordt/is een spannende titelstrijd tussen Sjinne_4_ever en Sir Dieter L. De rest van ons komt er eigenlijk niet meer aan te pas dit seizoen, of er moet iets geks veranderen...
- 
De voorsprong is 9 en 10 punten dat is inderdaad bijna niet meer te doen, maar wens beide heren succes op weg naar de titel  
- 
Speeldag 24/39 op dit moment. 
 Het wordt/is een spannende titelstrijd tussen Sjinne_4_ever en Sir Dieter L. De rest van ons komt er eigenlijk niet meer aan te pas dit seizoen, of er moet iets geks veranderen...@Sir-Heyvaert_NL We zouden beter niet meer meedoen. xD 
- 
Gaat best aardig. Derde plaats is nog steeds mogelijk, maar zal lastig worden. Verder 5 punten voor op Bart en 8 op Gianni, dus hopelijk weet ik in ieder geval die 5e plaats vast te houden. 
- 
@DDaaann_NL Pak ook ff punten af van je crewgenoot aub  
- 
En Ruud is uitgelopen en staat nu 4 punten los, netjes    
- 
Gaat best aardig. Derde plaats is nog steeds mogelijk, maar zal lastig worden. Verder 5 punten voor op Bart en 8 op Gianni, dus hopelijk weet ik in ieder geval die 5e plaats vast te houden. @FC-Eddie_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: Gaat best aardig. Derde plaats is nog steeds mogelijk, maar zal lastig worden. Verder 5 punten voor op Bart en 8 op Gianni, dus hopelijk weet ik in ieder geval die 5e plaats vast te houden. Die 3de plaats sta ik niet zomaar af    
- 
Dat was me een spannende pot, verstandig om toch nog op het laatste moment een tk te plaatsen  Anders had ik verloren gok ik. Maar het is nog niet gespeeld! Anders had ik verloren gok ik. Maar het is nog niet gespeeld!
- 
Bekerfinale tegen Dieter  
- 
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien  
- 
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien  @Sjinne_4_ever_NL je kan natuurlijk niet alles hebben  maar de titel levert meer op maar de titel levert meer op 
- 
Ja maar toch  Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft. Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft.
- 
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen. 
- 
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen. @RCJDR_NL165 hmz  
- 
Ruud is weer verder uitgelopen 
- 
Sorry daarvoor Sir Dieter L  
 en ik verdiende zelfs meer! (3-8 kansen)
- 
Toch is het nog niet gelopen hoor  
- 
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien  
- 
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien  @RCJDR_NL165 Alle opties staan nog open, we moeten het maar wat spannender gaan maken  
- 
Binnen de top 6 kan er nog veel veranderen in elk geval