JR & TOT: Crewcompetitie
- 
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien  
- 
Balen, noujah nu maar alles op de titel gooien  @Sjinne_4_ever_NL je kan natuurlijk niet alles hebben  maar de titel levert meer op maar de titel levert meer op 
- 
Ja maar toch  Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft. Ben niet zo zeker van die eindoverwinning, die is me al eerder door de neus geboord op basis van een slechte tweede seizoenshelft.
- 
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen. 
- 
4 punten is nog niet zeker inderdaad. Ben op zich wel tevreden met 4e plek. Hoop die vast te houden en misschien nog plekje stijgen. @RCJDR_NL165 hmz  
- 
Ruud is weer verder uitgelopen 
- 
Sorry daarvoor Sir Dieter L  
 en ik verdiende zelfs meer! (3-8 kansen)
- 
Toch is het nog niet gelopen hoor  
- 
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien  
- 
Nog genoeg wedstrijden om het nog te vergooien ja, maar verwacht wel dat je de titel binnen zult slepen. Maar het zal je niet aan komen waaien  @RCJDR_NL165 Alle opties staan nog open, we moeten het maar wat spannender gaan maken  
- 
Binnen de top 6 kan er nog veel veranderen in elk geval 
- 
Zekers, maar goed ik heb gelukkig de beste selectie dus het voordeel ligt bij mij!    
- 
2 puntjes ingelopen op plek 4. Nog altijd een gaatje van 4 punten, maar wie weet wat er nog mogelijk is. Nog altijd 3 punten voorsprong op Bart. 
- 
Weer ingelopen op Dieter, nu nog maar 2 puntjes achterstand op de 2e plaats. Ruud is denk ik nu helemaal niet meer in te halen. 
- 
Plaats 2 overgenomen thnx Dieter    
- 
Het ziet er nu wel erg goed uit! Zou het me dan eindelijk eens lukken? :cartwheel: 
- 
We gaan nog een leuke laatste 6 potjes tegemoet  Bovenin gaat het spannend worden voor plek 2 en plek 4. Bovenin gaat het spannend worden voor plek 2 en plek 4.
- 
Het ziet er nu wel erg goed uit! Zou het me dan eindelijk eens lukken? :cartwheel: @Sjinne_4_ever_NL 
 Vooral het feit dat het met een DS12 is, is wel mooi.
- 
@Sjinne_4_ever_NL 
 Vooral het feit dat het met een DS12 is, is wel mooi.@Sir-Heyvaert_NL Noujah, meegerekend dat iedereen een DS10 of lager heeft, dan doet het wel wat af aan die prestatie haha  
- 
Voorsprong op mijn achtervolgers is snel verkleind in elk geval ja