JR & TOT: Crewcompetitie
-
@Furrax_NL Denk het niet helaas.
Welke competitie doen we? En wie doen er allemaal mee met het nieuwe seizoen?
[o] Glennevire
Vjenne-Rulezz
Sir Heyvaert
Sir Dieter L
Furrax
Thoadz
peter osm master
[?] pompompompompommop
[o] Sanderjep15
FC EddieNieuwe deelnemers:
x - doet mee
o - doet niet meer mee -
Om hier nog maar eens op door te gaan
Qua land is het lastig op aan ieder zijn wensen te voldoen. Een Scandinavisch land is natuurlijk gewoon mogelijk, maar in deze competitie is er geen groot verschil tussen doelstellingen / budget, zoals nu in Luxemburg ook niet het geval was. @Sir-Dieter-L_NL gaf aan dat hij dit graag wil.
Gaan we dus een Scandinavisch land kiezen. Dan zal de keuze gemaakt moeten worden tussen Finland en Zweden, aangezien hier voorkeur naar is.
Als we een land willen kiezen waarin duidelijk de onderscheid is tussen hoge en lage doelstellingen dan zouden we in mijn ogen Kroatië of Oekraïne moeten kiezen. Deze landen zijn niet super groot, weinig computers dus, en in deze competities is het verschil tussen DS1 en DS laagste aardig groot op gebied van budget. -
Ik probeer er meestal een land door te krijgen dat ik nog niet heb op mijn wereldverovering
Scandinavisch land is daarom ideaal voor mij
Welke het wordt, maakt mij niet uit. -
Het is Noorwegen geworden. Dit seizoen vrije teamkeuze!
-
@Glennevire_NL dat was alles behalve zuur gereageerd ze. 't was gewoon grappig om het TK'tje terug te krijgen, de 433 was niet zo sterk blijkbaar ^^
-
@Sir-Dieter-L_NL sterk genoeg. 451/4231 is te sterk gemaakt tegenwoordig. Maar goed dat die slappe schotjes er zo weinig in gaan
-
@Furrax_NL Wanneer mogen we kiezen? Als het nu al mag zou ik graag Kristiansund willen
Teams Noorwegen:
- Aalesund
- Brann
- Haugesund
- Kristiansund ( Frituurpannekes?)
- Lilleström
- Molde
- Odds
- Rosenborg
- Sandefjord
- Sarpsborg 08
- Stromsgodset
- Tromsö
- Viking
- Valengra
-
@Frituurpannekes_NL je mag kiezen wat je wilt, vrije keuze dit keer
-
Het is voor de vlugge. Denk niet dat iedereen hier komt kijken naar die lijst.
-
Ik doe graag een rondje mee.
-
@sir.himself_NL Welkom!
-
@Frituurpannekes_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie:
@Furrax_NL Wanneer mogen we kiezen? Als het nu al mag zou ik graag Kristiansund willen
Teams Noorwegen:
- Aalesund
- Brann
- Haugesund
- Kristiansund ( Frituurpannekes?)
- Lilleström
- Molde
- Odds
- Rosenborg
- Sandefjord
- Sarpsborg 08
- Stromsgodset
- Tromsö
- Viking
- Valengra
Waar blijf je
-
Hij is uitgenodigd. Mijn excuses. @Frituurpannekes_NL
-
En dan speel je weer eens met 11 man gelijk tegen een CPU. #baalmomentje
-
Wellicht al een moment om te kijken wie wilt meedoen, welk land er aan te pas komt? Ik wil best een loting doen als neutrale toeschouwer. CrewCup en wellicht een komende Battle is me even voldoende.
@harwin11_NL , jij wellicht interesse om deel te nemen aan het nieuwe seizoen van de crewcompetitie? Start pas over twee weekjes.
-
@Hans-ten-Berge_NL missschien ook wat voor jou? Komend seizoen
-
@Sjinne_4_ever_NL Wanneer start ie en welke land wordt het? Ik ben over 2 dagen en over 8 dagen klaar met een competitie.
-
@Hans-ten-Berge_NL Over anderhalve week zoiets Competitie wordt nog bepaald hier.
-
@Sjinne_4_ever_NL Wie is Hans?