JR & TOT: Crewcompetitie
- 
Gefeliciteerd weer met de beker Bart  
- 
Gefeliciteerd weer met de beker Bart  @FC-Eddie_NL 
 Thanks 
 Het kampioenschap zit er al een paar seizoenen niet in, gelukkig is er de beker nog 
- 
@FC-Eddie_NL 
 Thanks 
 Het kampioenschap zit er al een paar seizoenen niet in, gelukkig is er de beker nog @Sir-Heyvaert_NL Blijft een troostprijs. 
- 
@Thoadz_NL Jep, ga ik zo verzorgen 
- 
Loting Crewcomp JR & TOT @VRIJ 2 … FC Victoria Rosport (ds 12) 
 @peter-osm-master_NL … US Mondorf-les-Bains (ds 7)
 @Sir-Dieter-L_NL … CS Fola Esch (ds 4)
 @pompompompompommop_NL … Jeunesse Esch (ds 10)
 @Vjenne-Rulezz_NL … Racing FC (ds 4)
 @Sanderjep15_NL … F91 Dudelange (ds 1)
 @Glennevire_NL … UNA Strassen (ds 12)
 @FC-Eddie_NL … FC Differdange 03 (ds 4)
 @VRIJ 4 … Jeunesse Canach (ds 1)
 @Sir-Heyvaert_NL … FC Progrès Niedercorn (ds 10)
 @Thoadz_NL … UN Käerjéng 97 (ds 12)
 @VRIJ 3 … US Rumelange (ds 7)
 @VRIJ 1 … RM Hamm Benfica (ds 7)
 @Furrax_NL … UT Pétange (ds 10)Loting gedaan middels random.org  Mocht iemand toch nog mee willen doen, eerste die erbij komt neemt 'VRIJ 1', tweede 'VRIJ 2' etc. Mocht iemand toch nog mee willen doen, eerste die erbij komt neemt 'VRIJ 1', tweede 'VRIJ 2' etc.
- 
Thanks voor de loting Robin @Vjenne-Rulezz_NL :thumbsup_tone1: 
- 
Crewcomp is er. Gelieve allemaal jullie team dat toegewezen werd in te nemen. 
- 
Peter... 
- 
@Thoadz_NL Kan jij Peter zijn team dan innemen? Hij heeft namelijk jouw team ingenomen... 
- 
@Thoadz_NL Ik zou TK inzetten tegen hem. 
- 
@Thoadz_NL Iemand uit de staff wil @peter-osm-master_NL wel kicken mits hij daar zelf omvraagd. 
- 
Mijn excuses ik was gewend een team te pakken dat ik dit helemaal over het hoofd heb gezien, zal in het vervolg opletten met mijn Belgische acties  
- 
@Thoadz_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: Hoeft van mij niet. Hij is al bezig met zn team. Lekker laten gaan zo, volgend seizoen beter! dacht even dat je Philip was door je profiel plaatje hahaha 
- 
Mijn excuses ik was gewend een team te pakken dat ik dit helemaal over het hoofd heb gezien, zal in het vervolg opletten met mijn Belgische acties  @peter-osm-master_NL Dikke TK kun je krijgen. 
- 
Robin gaat lekker qua verkoop. 
- 
@peter-osm-master_NL Dikke TK kun je krijgen. @Furrax_NL Als TK toegestaan zijn hoe staat dan met oefenwedstrijden? 
- 
@Furrax_NL Als TK toegestaan zijn hoe staat dan met oefenwedstrijden? @Glennevire_NL Die zijn ook toegestaan. 
- 
@peter-osm-master_NL Dikke TK kun je krijgen. @Furrax_NL said in JR & TOT: Crewcompetitie: @peter-osm-master_NL Dikke TK kun je krijgen. Is goed schat  :rofl: :rofl:
- 
Ik ga eens kijken hoe ver ik hier kan komen zonder te scouten  
- 
Ik ga eens kijken hoe ver ik hier kan komen zonder te scouten  @Glennevire_NL Hopelijk onder mij. Als ik mijn doel haal ben ik al tevreden dus ben geen 'moeilijke' manager.