[PC] Bug in de competitie
-
Managernaam: Afcahaakie
Clubslot: Sparta Rotterdam slot 1
Datum en Tijd van het optreden van de bug: 6-52017 20.00
Team:Sparta Rotterdam
Screenshot(s) (volledig scherm; webadres en datum/tijd dienen zichtbaar te zijn):
Welk apparaat: Alles
Browser:
Bug/Fout stap voor stap beschrijving:De competitie start niet de wedstrijd blijft hangen op 'wordt gespeeld' en er staat dat het enkele uren kan duren maar het is al zo vanaf gisteren 20.00 verder geeft de wedstrijd kalender aan 'vertraagd' dus het is behoorlijk irritant als je wacht op je eerste belangrijke wedstrijd en de competitie niets doet! Hier het bewijs:
En ook dit nog
Overige opmerkingen: -
@afcahaakie_NL26
Bedankt voor het invullen van de template.
Ik heb even voor je gekeken en ik zie dat je competitie gisteravond rond 18 uur is aangemaakt en dat deze daarna niet meer is gesimuleerd tijdens de simulatieronde. Dit zou namelijk betekenen dat je slechts twee uur de tijd zou hebben om alles in te stellen voor de eerste speelronde. Je kan er dus vanuit gaan dat de eerste speelronde van je competitie vanavond gewoon wordt gesimuleerd volgens planning. -
Dan is het toch vreemd dat de huidige dingen er nu staan? Nu kunnen wij als teams nooit zien wat er precies aan de hand is , waarom hij niet speelt en wanneer hij nu wel speelt?
-
@afcahaakie_NL26
Het is inderdaad niet duidelijk aangegeven, maar aangezien competities normaliter alleen in de avond worden gesimuleerd, kon je er in principe vanuit gaan dat de simulatie werd uitgesteld naar de volgende (simulatie)ronde.Aangezien je competitie de afgelopen dagen gewoon normaal is gesimuleerd, zal ik dit topic gaan sluiten. Mocht je in het vervolg nog problemen hebben dan kun je opnieuw een topic aanmaken.