OSM Crews promoten
-
Is het niet een goed idee om het concept Crew via de officiële FB & OSM nieuws (melding bij inloggen) te promoten? Ik zie enkele topics met de vraag om mee te doen aan de CC, maar mensen begrijpen dit nog niet. Wellicht dat een goed informatief stukje tekst deze mensen wat kennis hiervan bijbrengt + nieuwsgierigheid wekt om een crew te joinen. Hierbij de verwijzing naar het juiste topic op het Crewgedeelte.
Zou wellicht een kleine boost geven voor Crews in z'n geheel. Zo nu en dan wat info en toelichting over iets dat er in het crewwereldje gebeurd.
-
Mij lijkt het zowiezo een goed plan om alles wat de crews weer actiever kan maken uit te proberen!
-
GB heeft daar voorzichtig mee geëxperimenteerd getuige de aankondiging voor het nieuwe seizoen van de crewcup als nieuwsbericht op OSM en de daaraan gekoppelde individuele aanmeldingen + vragen hierover. De uitvoering kan iets beter. Een goede uitleg wat het concept crews betekent lijkt mij een goede start. Ik zal dit toevoegen aan het topic op het CM forum.
-
Prima toch? Feit dat er wat volk op de fora komt wijst erop dat het effect heeft. Zou graag zien dat deze lijn wordt doorgetrokken.
-
Zou ook cool zijn als dit soort dingen van Gamebasics zelf uit zouden komen. En dan de uitslagen / all-time rankings op de mainpage posten en bijhouden onder een nieuw sub-menu. Momenteel is het enige competatieve gebeuren de top-100 lijst en een eeuwenoude 'records' pagina die nooit geupdate word met nieuwe stats.
-
Het promoten van crews via Facebook en dergelijke gaat meer aandacht krijgen wanneer de update aan de crews live gaat. Tot die tijd zijn er geen plannen om crews te promoten via deze kanalen. Wanneer deze update er zal zijn is nog altijd niet bekend. Het lijkt er op dat dit nog wel even gaat duren helaas.