Verkoopprijs
-
Weet iemand toevallig voor hoeveel x de waarde je een speler kan verkopen op de transferlijst of welke regel daar voor is? Want iemand uit mijn competitie verkocht Perisic (28 jaar) met een waarde van 16,2 miljoen voor 40,5 miljoen in minder dan 24 uur. Maar mijn Bolasie (27 jaar) met een waarde van 15,5 miljoen staat er al 5 dagen op voor 30,8 miljoen en wordt maar niet verkocht. Weet iemand hoe dit komt?
Alvast Bedankt -
@Milano-Di-Stefano_NL de engine heeft eigen algoritme bij kopen van spelers. Uiteraard weet niemand precies hoe dat werkt. Kunst is blijven proberen en soms voor soms voor minder geld. Af en toe helpt ook van de lijst te halen en tijdje of dag later weer opnieuw erop te zetten.
-
@Glennevire_NL
Oke bedankt , alleen het gekke is dat bij hem alles snel voor meer dan 2x de prijs wordt verkocht aan de engine en bij mij niet wordt op lang termijn geen 1 voor 1,8x de prijs verkocht. Maarja ik zal blijven proberen. -
Hierbij heb je soms ook een beetje geluk bij. Ik merk dat ik ook best snel spelers verkoop op mijn HA die ik voor meer dan 2x hun eigen waarde op de TL heb staan. Succes met je verkopen.