Cheater in League
-
Eerder vandaag een melding gemaakt van een cheater in mijn competitie. Echter geen e-mail gehad ter activatie, dus probeer ik het zo.
Southampton heeft eerder in de competitie gigantisch veel betaald voor spelers van Man.City (45 mil voor Sané met een waarde van 18 mil / 58 mil (!) voor een middenvelder genaamd Kucka / 28 mil voor otamendi met een waarde van 11 mil). Zo kan ik nog even doorgaan.
Het leuke is dat hij deze spelers nu verkoopt voor een paar mil boven hun waarde. Sané verkocht voor 25 mil, terwijl hij er 45 mil voor betaald heeft. Kucka staat op de transferlijst voor 34 mil terwijl hij eerder 58 mil ervoor heeft afgetikt en David Silva heeft die verkocht voor 27 mil terwijl hij er 53 mil (!) voor heeft neergelegd eerder in de competitie.Overduidelijk dat de heer van Man.City een 2e account heeft waarmee die aan het sjoemelen is en spelregel 5 overtreedt: 5. Je mag geen spelers aan- en verkopen om een andere manager kunstmatig geld te bevooroordelen of een oneerlijke concurrentiepositie te verschaffen.
Hopelijk kan een moderator hier iets mee, want dit is niet meer leuk.
Naam manager van Man.City: ****
Naam manager van Southampton: **** -
Hi, welcome.
Please remember that this forum is English only.
If you want to join the conversation in your own language, you can join your country's group and disscuss things in your own language.
logout from the forums and login again to see your community's forum.Also cheatings will never be discussed at the forums, if you suspect cheating then you have to report it through our system. You can do that by going to the managers profile.