Przeliczanie punktów

• Witam. Jak wygląda kwestia przeliczania punktów z starej wersji OSM na nową? Gram w OSM od roku 2005 i w starej wersji chociażby w rankingu polskim byłem w czołówce, po wprowadzeniu nowej wersji znajduję się w okolicach miejsca 300. Myślę że to nie do końca uczciwa forma przeliczania punktów w stosunku do managerów którzy grają od wielu lat. Pozdrawiam

• Ranking zalezy nie od tego od kiedy grasz tylko od tego ile punktow zdobywasz na danym koncie, na pierwszym masz 31 955 co daje takie a nie inne miejsce.

• Polish Moderator

@Damiś27 said in Pomoc OSM:

@Dovco_HandF said in Pomoc OSM:
    Punkty do rankingu menadżera z ostatnich 180 dni są liczone w 100%.
    Punkty zdobyte na następne 520 (od 180 aż do 700) dni są liczone mniej, na różnych poziomach procentowych - malejąco, im dłuższy okres, dopóki nie zostaną ostatecznie na poziomie 1% w 720 dniu.

Wszystkie punkty starsze niż 700 dni liczone są 1% dla całości.
    Dlatego właśnie ranking menadżerów jest ruchomy i czasem wydaje nam się, że nie wiadomo gdzie gubimy punkty. Dziękuję za uwagę :older_man_tone1:.

@Didierluk @zkrystian
    Tyle co ja wiem o punktach:

• grać z niskimi celami(słabe drużyny)
    • Zdobywać punkty i za każdą rundę pucharu jest odpowiednia ilość punktów. Im niższy cel tym więcej punktów za kolejną rundę pucharu i zwycięstwo oraz remis.
    • Ważniejsze grać mecze z aktywnymi graczami
    • Więcej na plus czyli np. 3 miejsce cel 13 to więcej punktów chyba będzie niż cel 5, a miejsce 2.
    • Za porażkę nie ma punktów
    • grać mecze z graczami (najlepiej, żeby byli aktywni)
    • Aktywniejsza liga i jak najwięcej graczy (nie komputer)
    • Dobre zarządzanie klubem, składami i rynkiem transferowym (sprzedaż i kupno piłkarzy)
    • Gra z graczami minimum 100 meczów na głównym koncie lub 50 meczów na każdym koncie, czyli minimum 200 meczów na wszystkich kontach
    • Dobieranie celów do własnych umiejętności (zaliczenie celu)