Art of Soccer: Café
-
@a-touch-of-magic_nl Ik ga inderdaad weer een WK toto organiseren. Jij doet een Giro hè? Wat vind je? Moeten we Froome in de lijstjes meenemen of zouden hem skippen, want ik vind het toch wel heel raar wat er nu gebeurd. Hij kan blijven koersen, maar wellicht na de Giro worden uitgesloten voor de Tour.
-
Voor Froome wacht ik tot na de tour of the alps volgende week.
Een schorsing verwacht ik nog niet.
-
@furrax_nl misschien managers benaderen en diegene die niet meer spelen bij jou uit de crew verwijderen. Er zijn genoeg managers die het leuk vinden om in crew te komen als ze eenmaal weten hoe het werkt. Er zijn nu nog veel managers die niet eens weten dat er een forum is. Dus succes
-
@triple-444_nl said in Art of Soccer: Café:
@furrax_nl misschien managers benaderen en diegene die niet meer spelen bij jou uit de crew verwijderen. Er zijn genoeg managers die het leuk vinden om in crew te komen als ze eenmaal weten hoe het werkt. Er zijn nu nog veel managers die niet eens weten dat er een forum is. Dus succes
Of managers die weten in welke topic ze moeten posten.
Denk niet dat Gianni nog veel interesse heeft om andere managers te benaderen.
-
@a-touch-of-magic_nl zit ik niet een goede topic? Want heb gereageerd op iets van tijd geleden in dit topic
-
Benieuwd op welke reply je dan een reactie post.
Gianni heeft met onze crew niets te maken buiten dat hij meedoet aan onze voetbaltoto.
-
@a-touch-of-magic_nl bericht van 6 december maar toen heb ik blijkbaar laatst op jullie forum gekeken en nu ik net weer keek was dat eerste wat osm liet zien
-
@triple-444_nl Daar hebben we het over gehad maar iedereen die gestopt is, is een stukje geschiedenis van JR dus kicken gaat niet zomaar. Genoeg managers? Jij heb ze gemakkelijk uit te kiezen. Ik niet.
-
@a-touch-of-magic_nl Niet echt nee. Ga het in ieder geval niet alleen doen dus kom je uit op een 'nee'.
-
Het is toch altijd een beetje dezelfde vijver van managers om uit te vissen.
-
@furrax_nl hoezo heb ik ze makkelijk uitkiezen? Bij mij in de crew komt niks bij. Tenzij er 1 bij mij stopt.
-
@triple-444_nl Omdat jij leden haalt voor de ranking en veel van die leden waren zelden actief. Bedoel ik niet slecht btw. Het valt gewoon op.
-
@furrax_nl valt wel mee. Aantal had ik via competitie binnengehaald. Maar wat je zegt ze waren niet actief in crew omdat ze niet eens een idee hadden dat dat bestond inclusief forum. Dat heb ik hun nu laten zien en nu spelen ze ook crewcup en vinden het spelletje een stuk leuker en zijn ook actiever geworden dus een win -win. Meeste managers zijn onwetend.
-
21/4 + 22/4
1 Racing Genk - Anderlecht
2 Charleroi - AA Gent
3 AZ - Feyenoord (bf)
4 Hamburger SV - 1. FSV Mainz
5 RB Leipzig - TSG 1899 Hoffenheim
6 Bor. Dortmund - Bayer Leverkusen
7 Leicester City - Southampton
8 Everton - Newcastle United
9 Sevilla - Real Madrid
10 Juventus - NapoliDe wedstrijden zijn gespeeld en de winnaar van deze ronde is Nick, gefeliciteerd. De nieuwe ronde staat al weer klaar en ik denk dat rond 20/5 met de CL van 26/5 de laatste ronde wordt gespeeld.Dus nog 5 rondes.
-
Nog 36 punten.
Wie weet..........................
-
1 Racing Genk - Anderlecht 2-1
2 Charleroi - AA Gent 1-0
3 AZ - Feyenoord (bf) 2-1
4 Hamburger SV - 1. FSV Mainz 1-1
5 RB Leipzig - TSG 1899 Hoffenheim 3-2
6 Bor. Dortmund - Bayer Leverkusen 2-0
7 Manch. United - Tottenham Hotspur (hf FA) 3-1
8 Chelsea - Southampton (hf FA) 2-0
9 Sevilla - Barcelona (bf) 2-3
10 Juventus - Napoli 1-0 -
28/4 + 29/4
1 AA Gent - Standard Luik
2 Anderlecht - Charleroi
3 Ajax - AZ
4 VVV Venlo - Roda JC
5 FC Schalke 04 - Bor. Mönch.gl.bach
6 Vfl Wolfsburg - Hamburger SV
7 West Ham United - Manchester City
8 Manchester United - Arsenal
9 RC Deportivo - Barcelona
10 Internazionale - JuventusDe afgelopen ronde was een spannende die nipt werd gewonnen door Gerrit met 30 punten, die op de voet werd gevolgd door Gianni, Proficiat Gerrit! De nieuwe ronde staat weer klaar. Succes!
-
1 AA Gent - Standard Luik 1-0
2 Anderlecht - Charleroi 2-0
3 Ajax - AZ 1-0
4 VVV Venlo - Roda JC 1-1
5 FC Schalke 04 - Bor. Mönch.gl.bach 3-1
6 Vfl Wolfsburg - Hamburger SV 0-1
7 West Ham United - Manchester City 1-3
8 Manchester United - Arsenal 2-1
9 RC Deportivo - Barcelona 0-3
10 Internazionale - Juventus 2-2 -
1 AA Gent - Standard Luik 1-0
2 Anderlecht - Charleroi 2-0
3 Ajax - AZ 1-0
4 VVV Venlo - Roda JC 1-2
5 FC Schalke 04 - Bor. Mönch.gl.bach 3-2
6 Vfl Wolfsburg - Hamburger SV 2-0
7 West Ham United - Manchester City 0-2
8 Manchester United - Arsenal 2-3
9 RC Deportivo - Barcelona 0-3
10 Internazionale - Juventus 0-2 -
5/5 + 6/5
1 Club Brugge - Anderlecht
2 Standard Luik - Racing Genk
3 Heerenveen - Feyenoord
4 Roda JC - ADO Den Haag
5 Vfb Stuttgart - TSG 1899 Hoffenheim
6 Werder Bremen - Bayer Leverkusen
7 Chelsea - Liverpool
8 Sporting - Benfica
9 Barcelona - Real Madrid
10 Juventus - AC Milan (bf 9/5)We hebben dit weekend 2 winnaars, namelijk Erik en Steven, beiden haalden 30 punten. Proficiat. We hebben nog 3 rondes te gaan. In de volgende ronde heb ik ook de Italiaanse bekerfinale op 9 mei opgenomen. Het programma van het weekend 12 en 13 mei zal ik over een week posten, wanneer de po's in NL bekend zijn.