-
Dus nu draait ineens alles om echt geld in dit spel? Ik scout spelers en om ze te kunnen kopen moet ik Boss Points boven op mijn gespaarde geld leggen? Waarom heb ik nu 20mil gespaard dan? Waar gaat dit spel naar toe.. Beetje vervelend wordt het overal dat gezeik over die bosspoints.
Bosspoints hier bosspoints daar. Ik vind het niet erg om af en toe paar euro te betalen om het spel in de lucht te houden.. En dat doe ik ook maar nu begint het schijt irritant te worden...
Wilde ik even kwijt
-
@jaronsMadrid_NL
Je kunt in principe het spel spelen zoals je zelf wil, want je hebt zelf in de hand hoeveel coins je denkt nodig te hebben om uit te geven om bijvoorbeeld scoutspelers aan te trekken. Overigens had je vroeger een seizoenkaart nodig om je scout te kunnen gebruiken, dus in dat opzicht is het niet echt opmerkelijk dat je meer bosscoins moet betalen voor een scoutspeler vergeleken bij een normale speler.
Daarnaast kun je zelf een competitie aanmaken en bepalen welke instellingen in je competitie zijn toegestaan. Je kunt clubkascompensatie, timers versnellen en zelfs transfers helemaal uitzetten indien je dit graag wil.Topics op het "Hulpforum" en "OSM: Het Spel" zijn trouwens alleen bedoeld voor vragen en suggesties. Feedback over het spel kun je voortaan kwijt in dit topic:
https://forum.onlinesoccermanager.nl/topic/559/discussietopic-nieuwe-updates/89