Tactiek: Discussie
-
@azfan77_nl tackelen normaal
-
@kkillikk_nl
Je krijgt geen bonus als je een aantal wedstrijden dezelfde formatie gebruikt. Het is alleen wel zo dat als je een aantal wedstrijden achter elkaar wint met een succesvolle formatie je moraal hoog zal blijven en je hierdoor meer kansen hebt om een volgende wedstrijd te winnen. Deze flow is erg belangrijk in je competitie, al biedt dit zeker geen garantie dat je zomaar elke wedstrijd zult winnen. -
Kan me niet voorstellen dat er ook maar een respectabele manager is die over spelers beschikt met een slecht moraal. Conditie/fitheid is van vele malen meer invloed. Spelers worden te snel moe, waarom zou ik ze na 3 of 4 wedstrijden op de bank moeten zetten? Er zijn genoeg spelers in de Eredivisie die 33 of 34 wedstrijden spelen.
Wat ik mijzelf het meest af vraag of ik het goed heb; bij verschillende sterktes van spelers horen verschillende tactieken. Dus ook als bijvoorbeeld binnen het seizoen je gemiddelde spelers kwaliteit zo'n 20 punten omhoog gaat.. -
@m-i-k-e_nl said in Tactiek: Discussie:
Kan me niet voorstellen dat er ook maar een respectabele manager is die over spelers beschikt met een slecht moraal.
Helaas hebben ook respectabele managers te kampen met spelers met een slecht moraal, zeker in de wat fanatiekere competities ontkom je er vaak niet aan.
Wat ik mijzelf het meest af vraag of ik het goed heb; bij verschillende sterktes van spelers horen verschillende tactieken. Dus ook als bijvoorbeeld binnen het seizoen je gemiddelde spelers kwaliteit zo'n 20 punten omhoog gaat..
Dit kan van invloed zijn, maar hoeft niet persé. Je switcht van tactiek naargelang je tegen een bepaalde tegenstander speelt. Maar als jouw eigen team 20 punten beter wordt en dat van je tegenstander ook, is het aannemelijk dat je dezelfde tactiek aanhoudt als eerder in het seizoen..
-
Ik speel in de Belgische competitie en Royal Antwerp FC heeft net 7-1 gewonnen tegen Anderlecht. Morgen moet ik tegen Royal Antwerp FC. Weet iemand een goede manier om zijn stategie te counteren?
strategie Antwerp:- http://prntscr.com/j95myu
- http://prntscr.com/j95n65
Als iemand me kan helpen heel erg bedankt
-
4-5-1 werkt in thuiswedstrijden doorgaans goed.
Recept:
39% pressie
67% aanvallend
67% hoog baltempoZonedekking; Buitenspelval: Nee
Aanvallers voorin laten, middenvelders in positie laten, verdedigers achter in laten blijven..
'T is geen garantie voor succes, maar misschien kan je er wat mee.
-
Win ff 5-1 met een noodgedwongen 334B tactiek in de 2e bekerronde in Spanje.
Dat nog wel met een ds 16 team hahaha -
@diego-simoene_nl managerservaring telt mee en de opstelling wie waar staat. Hoe beter je spelers in de formatie passen hoe sterker je team is. De tactiek van je tegenstander kan zijn op de counter of afwachten. Dan kun jij betere statistieken hebben, maar kunnen zij weer efficiënter zijn geweest
-
Heeft iemand ervaring met een 4-2-4 A lange bal tactiek? Ik hanteer hem nu met Bournemouth en laatste wedstrijden gingen goed. 5x gespeeld 1x verloren.
Moet je je aanvallers in deze 4-2-4 A zo opstellen dat het centrum een verdedigingswaarde van minder dan 10 heeft en de vleugelspelers een verdedigingswaarde van boven de 30?
Hoe stellen jullie je aanvallers meestal op? -
Opzich is dit topic ook een beetje vreemd want taktieken waar je zelf bijv 6 maanden over hebt gedaan ga je niet ff delen met anderen.
wel kan je om tips vragen zoals iemand vroeg wanneer Man en wanneer Zone dekking.
er was vroeger een coach die je kon betalen voor hulp, die zeiden altijd
man dekking als je tegen 3 aanvallers of mee speelt, maar zelf doe ik dit ook niet dus het is uiteindelijk wat je zelf denkt dat het beste is.maar 451 met bijv over de vleugels of opbouw van achteruit ga je in de betere comps geheid mee onderuit
-
@azfan77_nl is wel heel aanvallend. 442 B aanval middenveld ondersteunen, middenveld aanval ondersteunen en verdediging achterin blijven. 73 75 74 en zonedekking dan win je ook altijd
-
in crew competities wordt vaak 4231 of 451 gespeeld, sommigen zien dit als de beste tacktiek van dit spel en wijken er niet van af, nu zou ik eens de 3322 en de 352 willen testen, dit heeft niet zoveel verschil met de 4231 of 451 enkel iets aanvallender door een verdediger minder en een aanvaller meer te zetten. Nu vraag ik uiteraard niet om geheimen prijs te geven maar zijn er die deze al geprobeerd hebben en wat zet je grotendeels anders dan de 4231.
-
@dave-jansen_nl ik vraag ook altijd aan iedereen geld voor tip en tops..
Er moet uiteindelijk toch geld in het laatje komen.. #beundehaas.. Eerst geld overmaken via tikkie dan pas tip geven..
Nee gekheid. Vaak testen in grote competities, KL,CC, CK en GF crewcompetitie ( ff reclame maken he ) is vaak de beste manier om je tactieken aan te scherpen.
-
@gizmo69_nl Kris, ik heb recentelijk een 352 getest en zonder al te veel in te gaan op de details kan ik je vertellen dat hij thuis redelijk tot goed werkte, uit totaal niet.. Iig niet tegen een 451 en 4321 thuis daarentegen wel..
-
@macek_nl Wat te doen tegen 433 a+b opbouw van achteruit? Ik heb nu twee verschillende managers gehad die me allebei echt wegspeelde. Terwijl ik beter team had in een geval. Heb al van alles geprobeerd. Maar krijg dr niet eens een gelijkspel uit. heb 4231 ook al getest. Hoef geen complete tactiek, maar klein tipje zou lekker zijn:)
-
@lavochkin_nl je zou hoge druk kunnen zetten om de opbouw te verstoren en misschien dan proberen mandekking te doen zodat ze zonaal niet kunnen worden aangespeeld. Je moet dan dus wel een opstelling kiezen die 1 op 1 met de tegenstanders staat (dus bijv. 433 ook)
-
@tomruitenbeek_nl Thanks. Ik ga eens kijken:)
Maakt dan nog uit hoe jezelf speelt? Over de vleugels of opbouw zegmaar?
-
Ik zou dan zelf over de vleugels spelen ja, maar probeer eens wat en speel een oefenwedstrijd. Je komt er het beste achter door zelf wat dingen te proberen
-
Goedendag,
Sorry als ik als een noob overkom maar heb dit spel al jaren niet meer gespeeld Had voor de gein aangemeld en vond het er wel goed uitzien en ben gebleven haha. Maargoed heeft iemand voor mij de beste tactiek tegen de volgende tegenstander;
Een slechtere team.
4-3-3a.
Op de counter.
Mandekking.
Geen buitenspelval.
Agresief tackelen.Bvd,
Liam.
-
Goedemorgen managers,
Hebben jullie voor mij een tactiek voor Feyenoord? Moet doelstelling 3 halen