Tactiek: Discussie
-
Ik speel morgen uit tegen Cadiz de nummer 4 van de competitie en tegenstander speelt de laaste wedstrijden 433B + hij heeft een TK ingezet. Hij had hem vrij snel ingezet nadat de afgelopen speelronde was gespeeld. Ik twijfel wat ik moet doen, TK zal ik niet gaan inzetten aangezien ik 9 punten voorsta op de nummer 2. Ik speel bijna het hele seizoen al 433A met Real Sociedad, alleen omdat ik uit speel is het misschien een idee om me aan te gaan passen aan de tegenstander( dacht aan een 532,5411) of uitgaan van eigen kracht (433A)
Hopelijk hebben jullie tips voor me, ik hoor het graag!
-
@dannyboyuu_nl said in Tactiek: Discussie:
Ik speel morgen uit tegen Cadiz de nummer 4 van de competitie en tegenstander speelt de laaste wedstrijden 433B + hij heeft een TK ingezet. Hij had hem vrij snel ingezet nadat de afgelopen speelronde was gespeeld. Ik twijfel wat ik moet doen, TK zal ik niet gaan inzetten aangezien ik 9 punten voorsta op de nummer 2. Ik speel bijna het hele seizoen al 433A met Real Sociedad, alleen omdat ik uit speel is het misschien een idee om me aan te gaan passen aan de tegenstander( dacht aan een 532,5411) of uitgaan van eigen kracht (433A)
Hopelijk hebben jullie tips voor me, ik hoor het graag!
5411 zou pas vet zijn hahaha.
nee even zonder dollen als je een vele hogere teamwaarde hebt zou ik gewoon 433 knallen.
Als je TW gelijk is of lager zou ik gaan voor een 532, 5311 counter taktiek of een 541, 451 Schieten van afstand taktiek.Dus dat is in ieder geval mijn tip voor jou
-
iedereen weet hoe hij 424A moet spelen als hij zwakker is?
-
Hallo, ik heb een vraag over de instellingen bij tactiek.
Ik heb een ijzersterke selectie, maar het scoren wil voor geen meter lukken.
Mijn spelers lijken alleen vanuit dode spelmomenten te kunnen scoren (corners, vrije trappen, penals).
Ik weet niet zo goed wat ik nog moet doen, en ben een beetje einde raad.
Graag zou ik advies willen van iemand over wat helpend zou zijn om aan te passen in de tactiek.
Ik speel voor alsnog vaak over de vleugels.
En dan pressie: 50, Stijl: aanvallend 79, Tempo: hoog baltempo 79.
Mijn vraag is dus vooral gericht op het laatste gedeelte van mijn tactiek.
Ik heb het idee dat er daar ergens iets mis gaat of niet lekker staat, wat betreft pressie stijl of baltempo.
Ik weet alleen niet hoe en waar of wat ik precies moet schuiven, en wat dan minder of meer moet.
Graag zou ik hier hulp bij willen van 1 van jullie.Ik hoor het graag, en alvast bedankt voor je eventuele advies.
Groetjes,
-
Al je vragen over tactieken mogen in dit topic geplaatst worden. Ik heb je eigen topic dan ook samengevoegd met dit topic.
-
Op verschillende websites vind je tactieken voor bepaalde doelstellingen. Deze zijn vaak bedoeld voor de (lange) competities. Maar hoe pas jij je tactiek toe in toernooien?
Je kan van te voren natuurlijk niet je volledige selectie zien. En ook kan je niet even een toevoeging kopen via de transferlijst.
Dus ik ben benieuwd: wat is jullie tactiek bij de toernooien-vorm van dit spel?
PS: Ik ben nieuw op dit forum, misschien kijk ik er overheen maar kon er nog geen topic over vinden.
-
Hoi @Doekie020_NL , je vraag past beter in dit topic, daarom heb ik het hiernaartoe verplaatst.
-
@doekie020_nl said in Tactiek: Discussie:
Op verschillende websites vind je tactieken voor bepaalde doelstellingen. Deze zijn vaak bedoeld voor de (lange) competities. Maar hoe pas jij je tactiek toe in toernooien?
Je kan van te voren natuurlijk niet je volledige selectie zien. En ook kan je niet even een toevoeging kopen via de transferlijst.
Dus ik ben benieuwd: wat is jullie tactiek bij de toernooien-vorm van dit spel?
PS: Ik ben nieuw op dit forum, misschien kijk ik er overheen maar kon er nog geen topic over vinden.
Je kunt de selecties wel zien, namelijk via Communities --> League Overzicht. Je moet dan wel in een competitie zitten (tot 24 uur na de laatste wedstrijd).