App - Notificaties
-
Hoi iedereen,
Ik merk nu ik sinds een tijdje met meerdere clubslots OSM speel ik de draad kwijtraak wat betreft de notificaties. Van elk account komt een notificatie met voltooide trainingen, stadion updates, dokters, juristen en transfers.
Aangezien dit niet meer te volgen is, wil ik het volgende voorstellen: het toevoegen van een clubslot nummer aan de notificatie. Dus als volgt: Clubslot 1: Training voltooid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Sommige clubslots wil ik nu liever beter managen dan andere clubslots en zo kan ik sneller zien waar ik actie moet ondernemen.
Daarnaast vind ik de transfernotificaties prachtig, maar als je meerdere transfers bij een worker hebt gedaan is de informatie nietszeggend. Vandaar dat mijn tweede voorstel is om hier niet één speler weer te geven die verkocht is, maar het bedrag samen te tellen wat je tijdens de worker hebt verdiend. Bijvoorbeeld als volgt: Clubslot 1: Je hebt voor 30 miljoen 2 spelers verkocht. Voorkeur heeft zowel het totale bedrag als het totaal aantal spelers weer te geven.
Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken en of jullie eventueel nog opmerkingen hebben. Dit zijn namelijk gewoon wat voorbeeldjes, teksten kunnen altijd anders natuurlijk, het gaat mij om de onduidelijkheid. :thumbsup_tone2:
Let us know!
-
@Jip-Huijs Dat is een heel goed voorstel! Ik raak soms ook wel eens de draad kwijt omdat er 12 meldingen van osm staan door trainingen en dan nog 2 of 3 voor transfers. En zoals je al zelf hebt aangegeven is het ook handig omdat je sommige slots nou eenmaal meer en beter wilt beheren.
-
@Jip-Huijs said in App - Notificaties:
Hoi iedereen,
Ik merk nu ik sinds een tijdje met meerdere clubslots OSM speel ik de draad kwijtraak wat betreft de notificaties. Van elk account komt een notificatie met voltooide trainingen, stadion updates, dokters, juristen en transfers.
Aangezien dit niet meer te volgen is, wil ik het volgende voorstellen: het toevoegen van een clubslot nummer aan de notificatie. Dus als volgt: Clubslot 1: Training voltooid. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Sommige clubslots wil ik nu liever beter managen dan andere clubslots en zo kan ik sneller zien waar ik actie moet ondernemen.
Daarnaast vind ik de transfernotificaties prachtig, maar als je meerdere transfers bij een worker hebt gedaan is de informatie nietszeggend. Vandaar dat mijn tweede voorstel is om hier niet één speler weer te geven die verkocht is, maar het bedrag samen te tellen wat je tijdens de worker hebt verdiend. Bijvoorbeeld als volgt: Clubslot 1: Je hebt voor 30 miljoen 2 spelers verkocht. Voorkeur heeft zowel het totale bedrag als het totaal aantal spelers weer te geven.
Ik ben benieuwd hoe jullie erover denken en of jullie eventueel nog opmerkingen hebben. Dit zijn namelijk gewoon wat voorbeeldjes, teksten kunnen altijd anders natuurlijk, het gaat mij om de onduidelijkheid. :thumbsup_tone2:
Let us know!
Een heel goed idee.
Dat eerste punt ben ik het helemaal mee eens, snel invoeren !Het tweede punten had ik nog een vraag over, dat geld alleen als er meerdere spelers tegelijk verkocht worden denk ik? Als dat mogelijk is ook meteen invoeren !
Ik weet niet of dit mogelijk is bij osm? ik ben namelijk bang omdat het aparte transfer zijn, dat je dan of maar één keer in de zoveel tijd een melding krijgt (dus niet meteen zoals het nu gaat) of dat ze wel appart moeten.
Misschien dat iemand die vraag voor mij kan beantwoorden?
-
Dat zou wel fijn zijn ja! Goede toevoegingen. Het aantal notificaties verminderen zou ook wel chill zijn. Dat je daar zelf een keuze in kan maken, waar je wel en waar je niet van op de hoogte wilt worden gehouden. Welke accounts wel/welke niet? Misschien zelfs zoiets
-
@De-Boterbloemen_NL Ik bedoel eigenlijk dat er gewoon altijd een notificatie komt, ook bij één verkochte speler, maar dat er bij meerdere verkochte spelers bij één worker dat deze dus samen worden gevoegd en de bedragen bij elkaar worden opgeteld. Of dat laatste technisch mogelijk is, is de vraag, maar dat kunnen we natuurlijk wel voorstellen. Ik wil namelijk gewoon weten wat en hoeveel ik per worker verkoop d.m.v. de notificatie.
Is dit niet mogelijk, het samenvoegen, dan moeten we die notificatie maar gewoon laten, maar wel net als de andere met toevoeging van clubslot nummer.
@Sjinne_4_ever_NL said in App - Notificaties:
Dat zou wel fijn zijn ja! Goede toevoegingen. Het aantal notificaties verminderen zou ook wel chill zijn. Dat je daar zelf een keuze in kan maken, waar je wel en waar je niet van op de hoogte wilt worden gehouden. Welke accounts wel/welke niet? Misschien zelfs zoiets
Dat staat buiten dit idee, maar dat kan misschien dan in dit voorstel worden meegenomen. :thumbsup_tone2:
-
Persoonlijk zie ik hier niet echt de meerwaarde van in. De notificatie geeft aan bij welke club de upgrade heeft plaatsgevonden dus dan weet je ook gelijk welk account. Behalve wellicht als je twee dezelfde clubs managed op 2 verschillende accounts maarja hoe vaak komt dat voor en hoe erg is het dan om een extra klikje te verrichten.
Daarbij komt nog het feit dat als je op een notificatie klikt hij gelijk naar het goede account gaat dus dan ben je ook gelijk op de goede plek.
Los van dat kan het geen kwaad natuurlijk maar het lijkt mij belangrijker dat de aandacht eerst naar de crewpagina's gaat en wellicht het bijhouden van jaarrankings in hoge competities op de site zelf ( wat we nu zelf doen op het forum )Voor de transfers is het notificatievoorstel wel handig denk ik. Alhoewel ik dan voorstel om de club erbij te vermelden en niet perse het account. Dat oogt toch leuker.
Het samenvoegen van transfers in notificaties wel op tegen. Lekker zo laten. Dit voorstel ontrekt juist informatie want je het is handiger om de namen te zien van de verkochte spelers, dan een opsomming met een totaalbedrag.
-
@MikevanderHilst_NL said in App - Notificaties:
eit dat als je op een notificatie klikt hij gelijk naar het goede account gaat dus dan ben je ook gelijk op de goede plek.
Los van dat kan het geen kwaad natuurlijk maar het lijkt mij belangrijker dat de aandacht eerst naar de crewpagina's gaat en wellicht het bijhouden van jaarrankings in hoge competities op de site zelf ( wat we nu zelf doen op het forum )Als jij een melding van een transfer krijgt, wordt er niet vermeld waarom het gaat.
Als het dan daarbij toch aangepast wordt, is het net zo makkelijk om het voor alles te doen, is wel zo overzichtelijk! -
@Jip-Huijs said in App - Notificaties:
@De-Boterbloemen_NL Ik bedoel eigenlijk dat er gewoon altijd een notificatie komt, ook bij één verkochte speler, maar dat er bij meerdere verkochte spelers bij één worker dat deze dus samen worden gevoegd en de bedragen bij elkaar worden opgeteld. Of dat laatste technisch mogelijk is, is de vraag, maar dat kunnen we natuurlijk wel voorstellen. Ik wil namelijk gewoon weten wat en hoeveel ik per worker verkoop d.m.v. de notificatie.
Is dit niet mogelijk, het samenvoegen, dan moeten we die notificatie maar gewoon laten, maar wel net als de andere met toevoeging van clubslot nummer.
@Sjinne_4_ever_NL said in App - Notificaties:
Dat staat buiten dit idee, maar dat kan misschien dan in dit voorstel worden meegenomen. :thumbsup_tone2:
Als dat samen kan van één worker is het natuurlijk helemaal top.
Zo niet, dat vind ik dit een hele goede oplossing.Ik zelf hecht er niet heel veel waarde aan of ik meldingen uit of aan kan zetten, laat ze toch allemaal binnen komen. Maar misschien wel een goed punt om mee te nemen voor mangers die dit wel fijn vinden.
-
Je leest niet goed.
Dat staat in Alinea 2. -
@MikevanderHilst_NL said in App - Notificaties:
Je leest niet goed.
Dat staat in Alinea 2.Las hem idd verkeerd, maar dan zijn we het aardig met elkaar eens, als de club erbij komt vindt ik het ook prima. Maar vindt zelf clubslot voor alles toch overzichterlijker en makkelijker!!!
-
Voor de managers die vaak via de app spelen zou dit een mooie update zijn aan de push-notificaties, maar ik vraag me af hoeveel kans van slagen dit heeft. In ieder geval het eerste gedeelte dan. Geen idee hoe GB denkt over die transfers notificaties.
Het is namelijk al wel eens eerder voorgesteld om het clubslot toe te voegen aan de push-notificaties, maar werd afgeschoten door GB. De reden daarvoor: Wanneer je op de melding tikt wordt je gelijk doorgeleidt naar het betreffende clubslot.
Maar wie weet heeft Jip meer geluk
-
@FC-Eddie_NL Maar dan zou dit betekenen dat je op elke transfer melding moet klikken. Als zou er maar voor komen te staan CS1: ..... Staat dan voor ClubSlot 1. En misschien geven ze nu wel toe als er meer draagvlak voor is?
-
@FC-Eddie_NL said in App - Notificaties:
Voor de managers die vaak via de app spelen zou dit een mooie update zijn aan de push-notificaties, maar ik vraag me af hoeveel kans van slagen dit heeft. In ieder geval het eerste gedeelte dan. Geen idee hoe GB denkt over die transfers notificaties.
Het is namelijk al wel eens eerder voorgesteld om het clubslot toe te voegen aan de push-notificaties, maar werd afgeschoten door GB. De reden daarvoor: Wanneer je op de melding tikt wordt je gelijk doorgeleidt naar het betreffende clubslot.
Maar wie weet heeft Jip meer geluk
Zouden ze er minder problemen mee hebben als de clubnaam er komt te staan?
Dan zou dat nog kunnen als er niet mag staan welk slot. -
-
Wat al een hele verbetering zou zijn is dat alle notificaties ook daadwerkelijk gepusht worden...
-
@BolaBranca_NL67 said in App - Notificaties:
Wat al een hele verbetering zou zijn is dat alle notificaties ook daadwerkelijk gepusht worden...
Hoe bedoel je dit? Ze komen toch op het moment dat het gebeurd?
-
@Jip-Huijs lang niet altijd
-
@Jip-Huijs heb altijd 4G en WiFi tot mn beschikking... daar ligt het niet aan. Ik krijg gewoon niet van alles een melding
-
Ik vind het idee van Jip zeker een goede. Met de laatste update heb ik na een paar uur werken zeker 12 meldingen staan. 4x spelers verkocht, 4x training afgerond, en dan ook nog stadion afrondingen, spion, dokter, jurist, scout terug, buitenkansjes. Het is wel goed dat ik per melding wel bij de juiste clubslot eindig.
Ipv van dat er staat "Ajax heeft je speler ... gekocht voor 15 miljoen", zie ik liever staan "Je hebt bij Pescara 3 spelers verkocht voor 30 miljoen". Dan weet ik ook meteen hoeveel en dat ik 3 nieuwe spelers op de tl moet donderen.
Deze melding geeft meer info. -
Heb inderdaad dit idee in het verleden ook al eens gepost. Ben er nog altijd enorm voorstander van. Sommige competities hebben bij mij meer prioriteit. Ik zou dan ook graag in de pushmelding willen zien welk clubslot dit betreft en of het de moeite waard is om even de OSM app te openen.