App - Notificaties
-
Ben het met maricja eens dat dit er gewoon moet komen en laten we dit nogmaals voorstellen bij Luuk, kijken hoe hij er nu hier tegen aan kijkt. Mijn stem heeft Jip.
-
Bepaalde meldingen krijg je alleen als je die instelt via de app. Ik geloof dat dit het geval is bij bijvoorbeeld de training, Wanneer je die instelt op de website krijg je geen notificatie op je telefoon wanneer de training is afgerond. En zo zijn er volgens mij nog een paar.
-
@FC-Eddie_NL laat ik het zo zeggen... soms krijg ik een melding van de spion wel binnen, maar vaak ook niet...
-
Ik snap je punt maar het klinkt veel mooier dan het is. Jij hebt een melder nodig die aangeeft wat er is gebeurd op het moment dat je je telefoon pakt na een x aantal uur. Dat je gelijk weer helemaal bij bent na een drukke dag werken. Dat optellen en voorbeeld klinkt leuk maar ik heb echt nooit 3 spelers van 1 club in 1 timer verkocht. Max 2 per timer en bijna altijd 1. Dus dat optellen per timer Is niet echt een meerwaarde.
-
@MikevanderHilst_NL zojuist nog 3 in 1 timer
-
Gaat er om dat A. alle notificaties aankomen en B. het geheel overzichtelijker mag en moet
-
Niet mee eens. Niet alles hoeft gemakkelijker gemaakt te worden in dit spelletje. Ik zie ze graag los voorbij komen. Gaat sowieso nergens over. Als je op de notificatie klikt gaat ie gelijk door naar dat account en dan zie je rechtsboven in het beginscherm sowieso alle transfers. Dus als je iets gemist hebt dan zie je het alsnog.
-
Dit zou idd enorm lekker zijn want soms zit je met account in de voorbereiding dus dan wil ik vaak wat scherper zijn dan bijv mijn HA.
als ik dan zie dat bijv Clubslot 2 spelers heeft verkocht kan ik direct online gaan, handel kopen en nieuwe erop zetten.
maar weet ik bijv dat het me HA is met voornamelijk een comp gevuld met noobs kan ik best even rustig afwachten voor ik online ga.ik hoop dat dit toegevoegd word, want dat zou wel echt stukken lekker spelen zijn