OSU/OSP: Strikers Café
-
Veel succes beiden mannen!
-
Leeft Remster nog? Ik had hem een PM gestuurd.
-
@waterhoen19_NL De start van een mooi avontuur, denk dat ik hier net datgene kan leren om die stap hogerop te kunnen komen Ben erg benieuwd!
@killing-spread_NL Dat is een mooi compliment, thanks Wim!
@Frituurpannekes_NL Bedankt, dat kunnen we hier wel goed gebruiken vermoed ik
-
Geertje en Kuifje veel plezier bij OSU OSP, het was leuk om met jullie te hebben gespeeld
-
Mooie stap, succes
-
Dank jullie wel voor alle leuke berichtjes ! We hebben super veel zin om ons verder te ontwikkelen richting de top !! En mooie prestaties te leveren met Osp en osu.
-
lekker bezig, succes bij OSP!
-
@peter-osm-master_nl Merci Peter! Jammer dat je vrij snel het Golden Glory schip verliet, was idd erg fijn met jou
@Joost-Sœter_NL Zo dachten wij er ook over, thanks!
-
Mick77(Michiel) heeft dit weekend de overstap gemaakt van OSP naar OSU. Een perfect voorbeeld van iemand die het gehele traject heeft doorlopen en nu helemaal klaar is om te presteren voor OSU!
In augustus 2016 speelde hij zijn eerste Strikers League mee en sindsdien is hij uitgegroeid tot een van de best presteerde Strikers in onze crewcompetitie (gemiddeld 3e over heel 2017 bijvoorbeeld!). Ook zijn laatste paar CCs (6e met DS15 in Eredivisie, 8e met DS10 en 5e met DS14 in de Europa League) waren bovengemiddeld. In de KL laat hij ook al een aantal seizoenen zien dat hij met de beste mee kan door 4x op rij zijn doelstelling te halen in de KL1 en het afgelopen seizoen zelfs bijna de sheetwinst te pakken (3e met DS13).
Kortom, voldoende reden en vertrouwen dat hij een mooie versterking zal zijn voor OSUP.S. Ook op OFM zal Michiel ons komen versterken. Hij zal zelfs komende week gelijk zijn debuut maken op het WK voor crews
-
Mooi om te zien, gefeliciteerd met de overstap Michiel!
-
@mrauto_nl Gelukkig zal niemand gedwongen worden om dit te lezen. Al vind ik het wel sympathiek dat je de moeite hebt genomen
-
@waterhoen19_nl Veel succes Michiel! Knappe prestaties gehaald