managerpunten
-
Hoe zit het ook alweer precies met managerpunten? Behaal je die alleen door de resultaten in wedstrijden + je stand op de ranglijst en beker of krijg je die ook door het spelen van oefenwedstrijden?
Reden waarom ik dit vraag:
In mijn HA speel ik met Excelsior. Net de 1e ronde gespeeld en gewonnen van Heracles. Willem II heeft zijn wedstrijd ook gewonnen tegen NEC.Nu lig ik er in dit stadium van de competitie niet wakker van dat ik (nog) geen 1e sta. Maar wat ik wel vreemd vind is dat Willem II 147 managerpunten heeft in ik 56. In de competitiestand hebben we dus allebei 3 punten uit 1 wedstrijd. Ik sta 4e en Willem II 8e.
Is hier een logische verklaring voor die ik wellicht niet weet of over het hoofd zie?
-
@Jerommeke87_NL
Je tegenstander telt ook mee, tegen hogere ds haal je meer managerpunten dan tegen lagere ds. Willem II heeft dan waarschijnlijk van een team gewonnen met een hogere ds dan jouw tegenstander -
@Jerommeke87_NL Hier komt het omdat Heracles geen manager heeft en NEC wel. Winst tegen een CPU team levert maar weinig punten op, ondanks dat Heracles een hogere DS heeft dan NEC.
-
Dank je wel heren voor het antwoord. Hopelijk heb je hier wat aan Jerommeke. Mocht je nog meer vragen hebben mag je een nieuw topic aanmaken.