Wat is er mis met buitenkansen?
-
Ik merk de afgelopen weken dat ik aardig was buitenkansen krijg
Nu zou je zeggen: Waarom maak je dan een topic aan, als buitenkansen juist iets goeds zijn?
Dat is een uitstekende vraag. Het probleem voor mij met de buitenkansen ligt hem in de diversiteit ervanIk heb de afgelopen week bijgehouden waar en wat voor buitenkansen er verschenen.
Nu zijn er dus 6 verschenen. 5 keer bij mijn hoofdaccount (waarvan 2 keer dezelfde achter elkaar) met 3 keer een keeper die ik totaal niet nodig heb ( en niet kan betalen omdat ik nou eenmaal niet zo snel spelers verkoop op het moment)Vandaag verscheen er 1 bij mijn 4e slot, wederom een keeper die ik niet nodig heb, en die qua prijs niet echt een buitenkans is, want veel keepers op de transferlijst gaan niet voor veel meer van hun waarde.
Nu wilde ik dus weten of er wellicht wat meer diversiteit gecreëerd kan worden als het gaat om bij welk slot een buitenkans verschijnt en wat voor soort speler het is. Constant dezelfde nutteloze soort speler aangeboden krijgen werkt nou eenmaal niet echt ten goede voor mijn team
-
Hier hetzelfde. 6 keer een oude aanvaller in de CC die geen van alle keren een verbetering was tegenover wat ik had staan. Ondanks de dikke korting op de waarde dan wel weer te duur en te onhandig om door te verkopen. 6 keer links moeten laten liggen dus.
Ben zeker voor meer diversiteit in de posities zodat heeft elk team een keer een gelukje heeft. Anders gewoon helemaal afschaffen. Aan random geluk heeft niemand wat. Voor het zelfde geldt heeft de concurrent er wel 6 keer wat aan gehad. Dat is dan echt een mega voordeel in teamwaarde/teambouw. Iets waar we in dat soort competities niet op zitten te wachten.
-
Ik krijg amper buitenkansen aangeboden. Misschien 2x in de laatste twee/drie weken ofzo.
-
@sjinne_4_ever_nl
Dat is iets wat ik inderdaad ook heb ervaren. Ik heb gewoon een langere tijd geen buitenkansen gehad.
Toen ik er (eindelijk) een kreeg, dacht ik: Oh ja, buitenkansen zijn een ding in dit spel.Vreemd dat je op het ene moment bijna niks krijgt en op een ander moment 2x achter elkaar (Direct nadat de eerste afgelopen was, op hetzelfde slot) Lukaku aangeboden krijgt, ook al heb je eigenlijk geen geld
-
@the-master-of-dank-memes_nl said in Wat is er mis met buitenkansen?:
Vreemd dat je op het ene moment bijna niks krijgt en op een ander moment 2x achter elkaar (Direct nadat de eerste afgelopen was, op hetzelfde slot) Lukaku aangeboden krijgt, ook al heb je eigenlijk geen geld
Dat komt omdat ze random zijn. Soms krijg je er redelijk wat en soms kan het even duren voordat je er weer een krijgt. En daarnaast heb je er misschien ook wel een paar gemist. Tenzij je altijd binnen de 6 uur weer een keer ingelogd hebt.
-
Ik moet zeggen dat ik zelf ook meestal keepers krijg in de buitenkansjes, met af en toe een aanvaller. Verdedigers en middenvelders heb ik voor zover ik me kan herinneren weinig tot nooit gekregen. Al zal ik ook de nodige buitenkansjes volledig gemist hebben.
-
@fc-eddie_nl In principe krijg ik altijd een melding als ik een buitenkans aangeboden krijg. Zowel op mijn tablet, als mijn telefoon krijg ik hiervan een melding, tenzij OSM bepaalde buitenkansen niet vermeld (net zoals sommige transfers niet vermeld worden)
-
Ik bekijk die buitenkansen zelfs niet meer. Meestal kan ik er toch niets meedoen omdat ik betere spelers heb en anders zijn ze voor mij onbetaalbaar.
-
Ik heb de afgelopen dagen 4/5 buitenkansen gehad.
Gelukkig waren ze deze keer niet alleen maar op mijn hoofdaccount (clubslot 1)
Hetgene wat ik nou jammer vindt is dat het WEDEROM alleen maar Keepers waren, die te duur zijn voor mij om te betalenHet spel zegt precies wat jij zoekt, maar ik zoek totaal geen keepers op het moment, maar juist spitsen of verdedigers
Hoe komt het precies dat ik werkelijk waar alleen maar keepers krijg, terwijl ik al 2 keepers heb die boven de 100 zijn qua rating?
-
Heb intern de vraag gesteld of GB zou willen kijken of de buitenkansjes wel zo willekeurig zijn als ze bedoeld waren.
-
Ook GB erkent dat de buitenkansjes niet helemaal werken zoals oorspronkelijk bedoeld was. Maar helaas kan hier niets aan veranderd worden. De huidige opzet van de buitenkansjes zorgt er voor dat er geen verbeteringen, in het aanbod van welke type spelers je krijgt aangeboden, gemaakt kunnen worden.
-
@fc-eddie_nl dus gaat men kijken naar een andere opzet?
-
Heb die vraag ook gesteld. Nog even wachten op een antwoord van Luuk. Maar als ze de opzet zouden gaan veranderen gaat dat nog wel even duren voordat daar mee begonnen gaat worden. Je hoeft in ieder geval geen veranderingen te verwachten voor dat de twee huidige grote updates (forum voor de app en de crewupdate) live zijn gegaan.
-
De opzet van de buitenkansjes gaat aangepast worden. Hier gaat echter nog wel een aantal maanden overheen voordat hiermee begonnen gaat worden.
Dus we moeten het nog even doen met dit gemankeerde systeem.