reageren op uw reactie kon niet dus dan maar via een nieuwe topic... sorry
-
Beste FC EDDIE_NL ,
Dank voor uw reactie...
Dus een speler van 18 kan zomaar 100 of daarboven zijn als je maar lang genoeg traint? Raar... de rest dan van die categorie (laat ons zeggen de middenvelders)? En zelfs met veel niet fitte spelers 'dik' winnen? Oké, ik kijk het nog even aan en dan trek ik wel mijn conclusie want de lol is er wel zo'n beetje af terwijl ik net ben begonnen... dus een team nemen lager dan top 3 qua budget heeft al helemaal geen zin... dat was voorheen wel anders heb ik begrepen van enkele andere spelers van dit spel en waardoor ik hiermee ben begonnen... ik kan het verkeerd hebben natuurlijk maar vreemd is het allemaal wel.
Oh ik begrijp het natuurlijk... 'echt' geld in stoppen is het toverwoord... juist ja.En moet ik iedere keer een nieuwe topic aanmaken om te kunnen reageren of zie ik ook dat over het hoofd?
M.vr.gr.
@wvb1955_nl -
@wvb1955_nl tja je moet gewoon een beetje spelen met tactiek. Zelfs in een redelijk volle competitie kun je zonder Trainingskampen, oefenwedstrijden en met maar 2/3 spelers scouten met bv Excelsior of Watford kampioen worden. Tenminste dat is mij ook gelukt en zo'n topmanager ben ik niet.
-
@bjorn2321_nl
Ik weet inmiddels wel hoe het spel 'werkt' maar sommige dingen vallen mij extra op... en niet alleen mij... ik vroeg het me alleen af zonder ook maar iemand te beschuldigen want bewijzen kan ik niet leveren.... 'crew' binnen OSM wel... maar een speler van 18 die binnen een week boven de 100 uitkomt vind ik op z'n zachts gezegd raar... toch? en dat ook nog eens met meerdere spelers op andere posities in dat team... of is het alleen maar een kwestie van er geld in pompen want 8 uur trainen = max. 3x per dag per speler per categorie... als ik een (jonge) speler 3x per dag train komt hij max 2 a 3 punten hoger en echt niet meer... maar in ieder geval dank voor uw reactie @Bjorn2321_NL ! -
Waarom is het raar als een speler van 18 binnen no-time een rating van boven de 100 heeft?
Kijk maar eens naar de jonge keeper van AC Milan:Donnarumma G. 18 0 88 44 10,97M
Donnarumma is een 18 jarige keeper die al een rating heeft van 88. Als jij die speler dus op de eerste voorbereidingsdag koopt en je traint hem vervolgens elke dag 2 of 3 keer zonder timers te versnellen, is hij al vrij snel de 100 gepasseerd.
Jonge spelers krijgen een grote progressie met trainen. Of ze nu keeper, verdediger, middenvelder of aanvaller zijn. Oudere spelers hebben een mindere progressie per training.Heel veel geld spenderen om een speler vaker te trainen heeft niet zo heel veel nut, aangezien de progressie per training op dezelfde dag steeds een stukje lager wordt. Je kan de speler misschien 3 of 4 keer op een dag trainen voordat zijn progressie dusdanig omlaag gaat, dat het eigenlijk geen nut meer heeft om die speler nog verder te trainen.
Daarnaast krijgen 4 spelers extra progressie door het spelen van oefenwedstrijden. Als je dus een paar oefenwedstrijden per dag speelt en die jonge speler wordt elke keer gekozen voor de extra progressie, kan die speler dus nog sneller de 100 passeren.
Verder kan je ook spelers kopen die al ratings hebben van boven de 100. Spelers trainen is dus niet de enige manier om spelers met 100+ ratings in je selectie te hebben.
Dit is hoe OSM nu werkt in deze nieuwe versie en heeft dus niets te maken met cheaten. Al is het wel zo dat het in deze versie makkelijker is geworden om spelers boven de 100 te krijgen qua ratings. Dat was in OSM 2.0 iets lastiger. Of beter gezegd: het duurde wat langer voordat spelers boven de 100 uitkwamen qua ratings.
-
leuk en aardig FC EDDIE_NL en wederom dank voor uw reactie maarrrr... ik begrijp het alleen niet als je maar `1x p/d inlogt hoe je dan 1 of meerdere spelers boven de 100 kan krijgen... ik train 'ze' minimaal 2x p/d (soms 3) en dan lukt het me net om 1 of 2 puntjes erbij te krijgen of kun je dat automatisch instellen? Ach, laat ook maar. Waar maak ik me druk om... fijne dag en een vriendelijke groet, @wvb1955
-
Nee, kan je niet automatisch instellen.
Zelfs met 1 keer per dag inloggen kan je een speler met een rating van 88 naar de 100 brengen. Al zal het een stukje langer duren. Met +1 rating per dag zou je dan dus 12 dagen nodig hebben om die speler daar te krijgen. Als zal de speler niet elke dag +1 rating krijgen, dus daar tellen we nog een dag of 6 à 7 bij op. Laten we het dus houden op 12 tot 19 dagen met 1 keer per dag trainen (kan iets korter of langer zijn dan dat, want het blijft een beetje natte vinger werk). Kan makkelijk toch? En wie zegt dat iemand die maar 1 keer per dag inlogt niet gewoon spelers koopt die al ratings hebben boven de 100?
Met 2 keer per dag trainen en elke dag 1 à 2 ratings omhoog, gaat dat aantal dus fors omlaag en heb je dan zo'n 6 tot 12 dagen nodig om een speler van 88 naar 100 te krijgen.
En met het spelen van oefenwedstrijden kan dat aantal nog eens omlaag gaan als je geluk hebt.
Natuurlijk, als we het hebben over spelers met ratings van 70 of lager is het een ander verhaal, maar zelfs die spelers zou je naar de 100 kunnen brengen met 2 keer per dag trainen. Heb je wel een stuk langer de tijd voor nodig en ligt er dan ook aan in welke competitie je speelt. De tweede tot vijfde divisie van Engeland hebben 24 teams, dus daar ben je dan een goede 2 maanden mee bezig. Kan makkelijk dus.
Ik hou hem nog even open voor het geval je nog wilt reageren.