OSM HELEMAAL ZAT !
-
Ben het spel helemaal zat dit is mijn laatste seizoen , ik weet niet waarom jullie lopen te kloten met de transfers ? Het spel is gewoon niks meer , ben het helemaal zat iedereen verkoopt spelers ik krijg ze niet eens verkocht terwijl ik zwaar onder iedereen zit. Vroeger was het maken van transfers het spel nu hebben jullie sowieso alles veranderd en is het tijd om te stoppen want je kan niet spelen hoe je wilt spelen.
Ik zit bij Real Madrid en iedereen Barca , Sevilla enz verkopen hun spelers voor meer dubbele transferwaarde maar bij mij gaat er niks weg ben er echt helemaal klaar mee terwijl ik veel verder heb moeten zakken verkoop ik sinds de voorbereiding 1 speler terwijl de rest lekker kan bouwen.
Ben het spel zat en met mij de halve buurt hierzo die gaan ook stoppen !
-
Ach ja zo gaat dat soms, de ene verkoopt op het begin meer, de andere na een paar wedstrijden. Maar om gelijk te stoppen is wel erg overdreven nietwaar? Heb geduld dan komt het wel goed
-
#ragequit. Bye bye dan. :wave_tone1:
Hoe duurder de speler, hoe langer het kan duren voordat de speler verkocht wordt. Hier moet je dus een beetje geluk bij hebben.