Darten
-
Thanks voor de tip. Volgens mij ken ik niemand met dat pakket.
-
Een open toernooi is dit geworden. Van Gerwens uitschakeling weer totaal onverwachts.
Cross dik favoriet nu. Hoop voor de Duitsers dat Hopp nog een rondje doorkomt. Moet nog een keer een Duitser echt doorbreken en dan breken ze daar de tent nog verder af in Duitsland.
-
Het mag zeker een toernooi van de verrassingen genoemd worden.
In de eerste rondes imponeerde Cross niet. Desondanks gaf ik hem puur op ervaring in TV-toernooien een goede kans om van Cullen te winnen. Het verspelen van een 6-1 voorsprong is veelzeggend. Voor Cross is er zeker werk aan de winkel om in orde te zijn op het WK.
Voor het overige valt er geen zinnig woord te zeggen over wie dit EK gaat winnen. Wade en Whitlock hebben meer dan voldoende ervaring met het spelen van belangrijke wedstrijden en het winnen van TV-toernooien. Uiteraard is het wel zaak voor Wade om eerst Price aan de kant te schuiven, die tegen Chisnall goed speelde. Al met al tip ik toch Whitlock voor de eindoverwinning.
-
Mijn eerste ervaring met de bracket is er eentje om snel te vergeten.
-
@estorilazi_nl said in Darten:
Thanks voor de tip. Volgens mij ken ik niemand met dat pakket.
Had het verkeerd begrepen denk ik, want je bedoelde dat het niet op een open kanaal wordt uitgezonden, ofniet? Als het niet gewoon op RTL7 kwam (wat ik dacht), dan had je er sowieso niks aan.
-
Nop, de middaguitzendingen niet.
-
Laatste geeindigd?
Wel een leuk toernooi met die verrassingen. Het moet niet ieder toernooi zo zijn, maar voor een keer was het wel leuk. Veel spannende wedstrijden gezien omdat het open lag. Iedereen was nerveus.
-
Het kan zeker niet kwaad dat andere spelers eens om de prijs strijden, @EstorilAzi_NL.
Over de bracket gesproken, de laatste plaats is mij bespaard gebleven. Een klassering bij de eerste 500 zat er echter niet in. Hoe is het jou vergaan?
-
Nieuwe ronde met nieuwe kansen: de bracket voor de World Series Finals of Darts is online.
-
Ik ben m zoals gewoonlijk weer eens vergeten in te vullen. Maar zal dit voor de WSF wel doen.
Sowieso zal ik weer een OSM Scorito Dartpoule organiseren met het WK
Stiekem hoop ik dat Scorito de weektoernooien binnenkort ook gaat organiseren.
-
Heb maar meteen ingevuld. Wat is jouw naam?
-
Zojuist heb ik mijn bracket voor de WSF ingevuld. Bij Challonge speel ik ook onder de naam Poelidoor. Welke naam gebruik jij daar, @EstorilAzi_NL?
Bij de dartpoule voor het WK ben ik zeker van de partij. Dan moet ik binnenkort wel mijn inloggegevens van Scorito gaan achterhalen trouwens.
-
Let op
De World Series of Finals begint Vandaag, maar wel op RTL Z zoals we weten
-
Laat maar morgen begint die
-
Bovendien wordt het gewoon op RTL7 uitgezonden, @Yassin-Mansousri_NL.
-
@poelidoor_nl Ja klopt, maar ik dacht dat de World series of finals vandaag begint, en door Europa League dat het op RTL Z wordt uitgezonden. En nu kom ik erachter dat het vrijdag wordt gespeeld en dat er geen Europese voetbal wordt gespeeld deze week
-
Copysoft is m'n naam.
Scorito kost wel wat tegenwoordig hè
Maar aan je pf te zien ben je ook een wielerfanaat? Dan kun je daar je ei ook wel in kwijt.
-
Het is spijtig dat Scorito niet meer gratis is, maar ik heb er anderzijds ook wel een paar euro voor over. Kwalitatief gezien is het namelijk dik in orde en ze bieden veel variatie. Ik probeer alle spellen mee te pakken.
Wat verwacht je van de WSF, @EstorilAzi_NL?
-
Laat ik het zo zeggen, niet wat ik ervan had verwacht. Want ik heb dat bracket dramatisch ingevuld haha.
Na het EK nu wéér een verrassend toernooi. Maar weer leuke spannende wedstrijdjes ertussen. Ik gunde Smith de titel wel. Maar ach, die gaat over een tijdje nog veel winnen. Wade laat oude tijden herleven.
Na deze twee leuke toernooitjes verheug ik me al op de Grand Slam of Darts. 9 dagen lang darts. Maar wat is het toch jammer dat er nooit een super deelnemersveld staat de laatste jaren. Doordat ze nog steeds 8 BDO'ers uitnodigen. Zijn tegenwoordig alleen nog maar opvulling voor dit toernooi.
-
De verrassingen blijven elkaar in rap tempo opvolgen momenteel, @EstorilAzi_NL.
Het is tof om te zien dat Wade weer TV-toernooien wint, zoals hij ook vroeger deed. Met zeer degelijk spel slaat hij toe wanneer de favorieten niet op de afspraak zijn. Ben wel benieuwd hoe de vorm van de toppers zich gaat ontwikkelen in de komende weken. Het WK begint immers over circa 6 weken en geen van hen steekt er bovenuit.
Mogelijk kunnen enkele van de favorieten vertrouwen tanken op de Grand Slam of Darts. Ben het met je eens dat het spijtig is dat spelers van de BDO eveneens deelnemen aan dit toernooi. Zij brengen kwalitatief gezien te weinig. Alleen Glen Durrant kan mee in het niveau van de PDC als hij in goede doen is.