Darten
-
Buiten het niveau van de BDO-spelers is ook het spel van Barney om te huilen. Ik hoop dat hij het lek boven krijgt, maar ik vrees het ergste voor zijn wedstrijd tegen Smith.
-
@poelidoor_nl jammer indd
-
De Grand Slam of Darts levert al enkele verrassingen op met de uitschakeling van Durrant en Hopp. Wat vind jij er tot dusver van, @EstorilAzi_NL?
-
Jup het zijn wel verrassinkjes. Maargoed, met Whitlock en Price in de poule was het geen uitgesproken zaak dat Durrant er even doorheen zou wandelen. De grote verrassingen blijven vooralsnog uit.
Verder leuk om naar te kijken. Niveau is prima. Zitten een paar hele mooie wedstrijdjes bij. Veel spelers in vorm. Beloofd wat voor de K.O. fase
-
Eerlijk gezegd ben ik niet verrast dat Barney het niet gehaald heeft. Daarentegen ben ik wel enigszins verrast door de uitschakeling van White, ondanks het feit dat hij nooit schittert op TV-toernooien. Het begint langzaam sneu te worden.
Vergeet niet de bracket vandaag in te vullen als je wilt deelnemen trouwens, @EstorilAzi_NL.
-
Wie gaat winnen vanavond?
1 - 2
Stephen Bunting-Dimitri Van den Bergh
Gerwyn Price-Josh Payne
Rob Cross-Mensur Suljovic
Peter Wright-Simon WhitlockDimitri en Gerwyn zullen zeker gaan winnen, Rob Cross-Mensur Suljovic en Peter Wright-Simon Whitlock zullen spannend worden denk ik
-
Ik verwacht eveneens een overwinning voor Price en Van den Bergh.
De laatste twee wedstrijden liggen dichter bij elkaar. Vooralsnog ben ik het minst onder de indruk van Suljovic en Wright. Op basis daarvan geef ik Cross en Whitlock het voordeel van de twijfel.
-
Laat ik dan voor Cross en Wright gaan.
-
Niet vergeten om het bracket in te vullen he @Poelidoor_NL
-
Jonny Clayton - Krzysztof Ratajski
James Wade - Michael Unterbuchner
Gary Anderson - Wesley Harms
Michael Smith - Michael van GerwenHarms gaat helaas weinig kans hebben tegen Anderson, Clayton, Wade zullen winnen, Smith en van Gerwen wordt een mooie strijd, uiteindelijk wint MVG. Dit denk ik
-
Met drie van de vier correct ben ik eens goed begonnen aan een bracket, @EstorilAzi_NL.
Anderson en Wade zie ik tamelijk eenvoudig doorgaan. Ben er echter niet van overtuigd dat Clayton zomaar gaat winnen van Ratajski. Sterker nog, ik denk dat de Pool wel eens kan winnen. Van de laatste wedstrijd hoop ik uiteraard dat Mighty Mike aan het langste eind trekt, maar dan zullen zowel de scores als dubbels goed verzorgd moeten zijn.
-
Die pool gooit idd sterk.
v gerwen gaat deze niet winnen aan het eind. staat zijn hele houding niet na.
-
Dat was toch wel een verrassend avondje darts.
Clayton blijft overtuigen, al vind ik wel dat Ratajski hem ook weinig weerstand bood. In de poulefase leek het niveau van de Pool hoger te zijn. De grootste verrassing komt toch wel op naam van Wade. Daar ontbrak de scherpte die hem de laatste toernooien de overwinning bracht. Desondanks moeten de credits ook gegeven worden aan Unterbuchner. Hij strafte enkele foutjes van Wade goed af. Ben vooral benieuwd wat voor niveau de Duitser zou halen als hij zich volledig kan concentreren op darten.
-
@poelidoor_nl Inderdaad, Wade door een BDO'er eruit is verrassend
-
Jup, Unterbrucher bleef gewoon lekker door gooien. Geen topniveau, maar bleef de dubbels raken t/m het einde, alsof ie weinig druk voelde.
De Duitsers in opkomst! Er gaat er straks een echt doorbreken richting de top.
-
Price en Whitlock gaan nooit meer vrienden worden denk ik.
Voor nu kijk ik vooral uit naar de rematch tussen Clayton en Mighty Mike. Gezien de lengte van de wedstrijden in deze fase van het toernooi zie ik onze trots toch wel winnen.
-
Ik voorspel een makkie voor MvG. Anderson moet ook makkelijk door gaan. Kortom, een eentonige avond.
-
Ik denk dat MVG en Clayton een mooi gevecht wordt, Hopelijk met een gemiddelde van 100+
-
Ik voorspel 16-14 van Van Gerwen
-
Anderson zal minimaal met 10 Legs verschil winnen