Darten
-
Ik verwacht eveneens een overwinning voor Price en Van den Bergh.
De laatste twee wedstrijden liggen dichter bij elkaar. Vooralsnog ben ik het minst onder de indruk van Suljovic en Wright. Op basis daarvan geef ik Cross en Whitlock het voordeel van de twijfel.
-
Laat ik dan voor Cross en Wright gaan.
-
Niet vergeten om het bracket in te vullen he @Poelidoor_NL
-
Jonny Clayton - Krzysztof Ratajski
James Wade - Michael Unterbuchner
Gary Anderson - Wesley Harms
Michael Smith - Michael van GerwenHarms gaat helaas weinig kans hebben tegen Anderson, Clayton, Wade zullen winnen, Smith en van Gerwen wordt een mooie strijd, uiteindelijk wint MVG. Dit denk ik
-
Met drie van de vier correct ben ik eens goed begonnen aan een bracket, @EstorilAzi_NL.
Anderson en Wade zie ik tamelijk eenvoudig doorgaan. Ben er echter niet van overtuigd dat Clayton zomaar gaat winnen van Ratajski. Sterker nog, ik denk dat de Pool wel eens kan winnen. Van de laatste wedstrijd hoop ik uiteraard dat Mighty Mike aan het langste eind trekt, maar dan zullen zowel de scores als dubbels goed verzorgd moeten zijn.
-
Die pool gooit idd sterk.
v gerwen gaat deze niet winnen aan het eind. staat zijn hele houding niet na.
-
Dat was toch wel een verrassend avondje darts.
Clayton blijft overtuigen, al vind ik wel dat Ratajski hem ook weinig weerstand bood. In de poulefase leek het niveau van de Pool hoger te zijn. De grootste verrassing komt toch wel op naam van Wade. Daar ontbrak de scherpte die hem de laatste toernooien de overwinning bracht. Desondanks moeten de credits ook gegeven worden aan Unterbuchner. Hij strafte enkele foutjes van Wade goed af. Ben vooral benieuwd wat voor niveau de Duitser zou halen als hij zich volledig kan concentreren op darten.
-
@poelidoor_nl Inderdaad, Wade door een BDO'er eruit is verrassend
-
Jup, Unterbrucher bleef gewoon lekker door gooien. Geen topniveau, maar bleef de dubbels raken t/m het einde, alsof ie weinig druk voelde.
De Duitsers in opkomst! Er gaat er straks een echt doorbreken richting de top.
-
Price en Whitlock gaan nooit meer vrienden worden denk ik.
Voor nu kijk ik vooral uit naar de rematch tussen Clayton en Mighty Mike. Gezien de lengte van de wedstrijden in deze fase van het toernooi zie ik onze trots toch wel winnen.
-
Ik voorspel een makkie voor MvG. Anderson moet ook makkelijk door gaan. Kortom, een eentonige avond.
-
Ik denk dat MVG en Clayton een mooi gevecht wordt, Hopelijk met een gemiddelde van 100+
-
Ik voorspel 16-14 van Van Gerwen
-
Anderson zal minimaal met 10 Legs verschil winnen
-
Wat een GE-WEL-DIG-E overwinning van Price, en Wat hij in dit toernooi heeft gedaan is het ook verdiend!!!
-
En wat teleurstellend van Van Gerwen. Het zou goed voor hem zijn als hij de Players Championship Finals gaat winnen. Anders gaat Micheal snel afvallen in het WK. De vraag is Zelfs of hij überhaupt Het WK gaat winnen,
-
Het wordt in ieder geval een interessant wk en mogelijke halve finale MvG - Anderson.
Lekkere dag gisteren, 3 schitterende wedstrijden. Al ging die finale meer om psychologische oorlogsvoering. Heb wel genoten.
-
Het was een schitterende Grand Slam of Darts met een finale om de vingers bij af te likken.
Persoonlijk denk ik wel dat Anderson de nederlaag aan zichzelf te danken heeft. Hij is niet gecharmeerd van de persoon Price en hij weet wat er komen gaat. Toch laat Anderson zich meeslepen in het spelletje dat Price probeert te spelen met als gevolg dat zijn eigen niveau niet goed is. Credits voor Price dat hij ook bij wereldtoppers tussen de oren kan komen.
Het grootste nieuwtje kwam toch wel vandaag: Barney heeft zijn afscheid aangekondigd. Ergens vind ik het geen verrassing. Het is overduidelijk dat hij met zichzelf aan het worstelen is en dat is toch wel pijnlijk om te zien. Ben zelf groot geworden met de eerste successen van Barney. Ik gun hem van harte dat hij een laatste grote prijs pakt.
-
Ja echt jammer. In principe gun ik hem van iedereen het meeste een titel. Ben altijd voor hem als hij tegen MvG speelt. Ook al weet je dat hij het toernooi daarna toch niet pakt.
Nu op naar de PC Finales. Sinds het deelnemersveld naar 64 is gestegen is het alleen maar leuker geworden om naar te kijken.
-
Vergeet niet de bracket in te vullen, hè @EstorilAzi_NL!