Darten
-
Jup, Unterbrucher bleef gewoon lekker door gooien. Geen topniveau, maar bleef de dubbels raken t/m het einde, alsof ie weinig druk voelde.
De Duitsers in opkomst! Er gaat er straks een echt doorbreken richting de top.
-
Price en Whitlock gaan nooit meer vrienden worden denk ik.
Voor nu kijk ik vooral uit naar de rematch tussen Clayton en Mighty Mike. Gezien de lengte van de wedstrijden in deze fase van het toernooi zie ik onze trots toch wel winnen.
-
Ik voorspel een makkie voor MvG. Anderson moet ook makkelijk door gaan. Kortom, een eentonige avond.
-
Ik denk dat MVG en Clayton een mooi gevecht wordt, Hopelijk met een gemiddelde van 100+
-
Ik voorspel 16-14 van Van Gerwen
-
Anderson zal minimaal met 10 Legs verschil winnen
-
Wat een GE-WEL-DIG-E overwinning van Price, en Wat hij in dit toernooi heeft gedaan is het ook verdiend!!!
-
En wat teleurstellend van Van Gerwen. Het zou goed voor hem zijn als hij de Players Championship Finals gaat winnen. Anders gaat Micheal snel afvallen in het WK. De vraag is Zelfs of hij überhaupt Het WK gaat winnen,
-
Het wordt in ieder geval een interessant wk en mogelijke halve finale MvG - Anderson.
Lekkere dag gisteren, 3 schitterende wedstrijden. Al ging die finale meer om psychologische oorlogsvoering. Heb wel genoten.
-
Het was een schitterende Grand Slam of Darts met een finale om de vingers bij af te likken.
Persoonlijk denk ik wel dat Anderson de nederlaag aan zichzelf te danken heeft. Hij is niet gecharmeerd van de persoon Price en hij weet wat er komen gaat. Toch laat Anderson zich meeslepen in het spelletje dat Price probeert te spelen met als gevolg dat zijn eigen niveau niet goed is. Credits voor Price dat hij ook bij wereldtoppers tussen de oren kan komen.
Het grootste nieuwtje kwam toch wel vandaag: Barney heeft zijn afscheid aangekondigd. Ergens vind ik het geen verrassing. Het is overduidelijk dat hij met zichzelf aan het worstelen is en dat is toch wel pijnlijk om te zien. Ben zelf groot geworden met de eerste successen van Barney. Ik gun hem van harte dat hij een laatste grote prijs pakt.
-
Ja echt jammer. In principe gun ik hem van iedereen het meeste een titel. Ben altijd voor hem als hij tegen MvG speelt. Ook al weet je dat hij het toernooi daarna toch niet pakt.
Nu op naar de PC Finales. Sinds het deelnemersveld naar 64 is gestegen is het alleen maar leuker geworden om naar te kijken.
-
Vergeet niet de bracket in te vullen, hè @EstorilAzi_NL!
-
Dat is wel fftjes werk ja.
-
Klaar! Welke 4 halve finalisten heb jij?
-
Dat was het zeker!
Zojuist zag ik dat ik rampzalig begonnen ben met de bracket. Het goede nieuws is wel dat mijn halve finales nog steeds mogelijk zijn. Daar heb ik Price tegen Wade en Anderson tegen Mighty Mike staan. Jij, @EstorilAzi_NL?
-
Haha interessant. Ik heb het wat meer op de verrassing gespeeld. A. Lewis, Chisnall, M. Smith en van Gerwen. Overwinning voor Smith.
-
Al zou het ook weer geen gigantische verrassing zijn...
-
Die eindoverwinning van Gurney zag ik overduidelijk niet aankomen, @EstorilAzi_NL.
Al met al was het een interessant toernooi met enkele verrassingen. Op basis van hetgeen ik gezien heb, zou ik Anderson en Mighty Mike toch als favorieten bestempelen voor het aankomende WK. Wel spijtig dat zij elkaar al in de halve finale zullen treffen als alles volgens plan verloopt. Vanavond is de loting overigens!
-
@poelidoor_nl Ik denk niet dat Michael Het WK gaat winnen door deze verlies
-
Mike moet er vooral voor zorgen dat zijn dubbels beter vallen op het WK. Naar mijn mening heeft hij nu nog te veel pijlen nodig, @Yassin-Mansousri_NL.