Jupiler League (NL)
-
Beste scenario zou imo zijn als Excelsior en Roda degraderen en NAC samen met MVV promoveert. NAC behoeft geen uitleg, maar MVV is een club met een rijk verleden, redelijk stadion en een acceptabele supportersschare. Zou echt een toevoeging zijn aan de Eredivisie.
-
Beetje in de war met Cambuur denk ik?
-
MVV doet het nu even goed, maar aan het eind van de tweede ronde staan ze daar niet meer, maar nu al over promotie praten dat gaat wel erg ver na 14 wedstrijden.
-
@peter-osm-master_NL Die zien we voorlopig sws niet meer terug
-
@timeenennaam_NL We zullen zien, alle opties staan nog open, alleen MVV word het sowieso niet
-
In de beginfase van de competitie kun je sowieso nog niets zinnigs zeggen
-
@peter-osm-master_NL said in Jupiler League (NL) 2016/2017:
@timeenennaam_NL We zullen zien, alle opties staan nog open, alleen MVV word het sowieso niet
En Leicester wordt ook geen kampioen van Engeland. Je spreekt jezelf wel tegen trouwens, want je zegt eerst dat MVV het sws niet wordt en vervolgens dat je niets zinnigs kunt zeggen.
Ik zeg overigens ook helemaal niet dat ik denk dat MVV promoveert, maar dat dat een mooi scenario zou zijn.
-
Ik spreek mijzelf niet tegen hoor, je kunt ook niets zinnigs zeggen alleen dat mvv niet promoveert is zeker maar succes ermee en het scenario ziet er zo uit Promotie Venlo, promotie dmv nacompetitie NAC en Cambuur Degradatie Roda, degradatie dmv nacompetitie GAE en WIllem II
-
@peter-osm-master_NL
Lachwekkende teksten -
@timeenennaam_NL said in Jupiler League (NL) 2016/2017:
@peter-osm-master_NL
Lachwekkende tekstenDat had ik met je mvv scenario nog niet eens een publieks trekker in eigen regio die gaan nog liever naar Sittard
-
@timeenennaam_NL Je bent wel een held in down voten, andere meningen respecteer je dus niet
-
@peter-osm-master_NL
Ik heb je niet eens een downvote gegeven, noobje -
Misschien als je nu eens Jupiler league NL weghaalt en er een MVV topic van maakt heb je meer kans van slagen
-
@peter-osm-master_NL
Ik ben niet eens voor MVV. -
@timeenennaam_NL Hoppaa en weer downvoten je kan zo het toneel op cabaret van hoog niveau
-
@peter-osm-master_NL
Nu je maar doorgaat met onzin verkopen wel ja -
Echt volwassen gedrag hoor applaus
-
FC Eindhoven zal dit jaar helaas weinig van betekenis zijn ben ik bang.
-
@peter-osm-master_NL Stel je aan over dat downvoten man. Ik vind het wel mooi dat jij meteen in de verdediging moet als Cambuur niet meteen gelinkt wordt aan promotie.
-
@Z-man_NL Maar natuurlijk doe je dat voor je eigen club, logisch toch?
En wat dat downvoten betreft het geeft je meer beperkingen op het forum, maar als mensen zo kinderachtig willen doen prima, succes ermee